RSS Feed

The Royal Women’s Hospital

Hjelp! Jeg er så trøtt og sliten! Idag hadde jeg avtale med jordmor og lege på sykehuset, så dro med meg Scott bortover slik at vi var der klokken tre. Vi visste ikke helt hva vi kunne forvente, men fastlegen min hadde sagt at de muligens kunne utføre en «morphscan». Er usikker på hva jeg kan kalle den på norsk, men er iallefall 20-ukers ultralyd hvor de sjekker at alt med baby er slik det skal være. En slik UL kan vare bortimot 2 timer. Desverre var ikke dette noe de utførte på sykehuset, så må booke time imorgen, til neste uke en gang. Da får vi i tillegg vite kjønn! Spennende! (I tillegg må jeg ringe fastlege for øresjekk, sliter med ulldotter i ørene, plagsomt! Også må jeg ringe en annen lege i nærområdet som er kvalifisert til å ta imot og følge opp gravide. (Slik at jeg slipper å dra hele veien til sykehuset 8 ganger før januar er over). Deretter må jeg ta en telefonsamtale til sykehuset og høre om de kan ta blodprøve på lørdag, for idag rakk jeg det ikke. Og helt til slutt må jeg ringe en annen avdeling på sykehuset og bestille fysioterapi. Hvem skulle tro det var så my stress før baby i det hele tatt har tenkt tanken på å hoppe ut? Pjoh)

Men joda, siden vi dro hjemmefra litt før to, og jeg ikke var hjemme igjen før halv åtte, betydde det nesten en hel dag utenfor leiligheten! Woah! Jeg er utslitt. Nå er klokka 10 om kvelden og jeg sliter med å holde meg våken. Håper den der sagaomsuste energi»boosten» kommer snart!

Dessuten tror jeg det er en baby som poker meg i blæra sånn av og til.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. <3 Åhhhh Patricia :-) Ja sånn er det med legebestillinger å sjekking av diverse <3 Håper du koser deg å nyter å være gravid <3 Det er ei underbar tid med mange forandringer i kroppen <3 Ei tid du vil tenke tilbake på når du er blitt mamma <3 Så glad i deg å jeg gleder meg til å bli mormor <3 Stor klem fra mamma (snart mormor) <3

    Svar

Legg igjen en kommentar

