RSS Feed

the beast is back

Næmmen, hei der! En stund siden sist, kan man si!
Er ingen vits i å oppdatere bloggen med hva som har skjedd iløpet av 1 og et halvt år, så det kommer ikke til å skje. Håper derimot jeg er klar for å skrive igjen, denne gangen på norsk! (Sist gang ble halvparten av innleggene på norsk, mens resten var engelsk. Confusing!) Jeg velger norsk, i og med at det er tusen ganger lettere å lage et bra innlegg på språket jeg kan best. (Bortsett fra at datamaskina mi ikke har Æ Ø Å, så jeg må kopiere bokstavene hver gang jeg bruker dem…. Tungvindt.)

Meeeen, ja! Så hei og hopp og velkommen tilbake! Kommer vel et lengre innlegg i nærmeste framtid!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Åhhh så artig at du skriver på bloggen din igjen Patricia :-) Så artig å kunne følge med på ditt liv å din hverdag der i Australia sammen med din Scott <3 Klæm fra mams.

    Svar

Legg igjen en kommentar

