RSS Feed

sommer sommer sommer den er her, med strand og vann og grønne sommerklær!

Igår spiste jeg fiskeboller! Svenske fiskeboller!
Men. Jeg savner dere. Gruer meg faktisk litt til å komme hjem neste år. Hva om ting er så forandra at det ikke er morsomt? Hva om mennesker ikke er de samme lengre? Skummelt. Men blir såklart litt godt og. Litt begge deler vil jeg tro. Vel, uansett.
Jeg er syk! Har hatt små feber i et par dager nå, pluss at halsen er kjempevond! Ikke gøy. Men jeg har kjøpt meg masse frukt og halspastiller, så håper jeg blir bedre før jul :)

Et lite utvalg bilder fra de siste dagene:

Bildet er tatt av søte Erika, og er fra en dag hvor vi dro til Brighton Beach. Vi lette etter små strandhus, men vi hadde litt dårlig tida så vi fant dem ikke. Men det var veldig fint der uansett :)

Dette er meg og Erika. Ved de 12 apostlene på Great Ocean Road :)

Luke, Erika og meg med apostlene i bakgrunn :) (ser det kjent ut pappa?)

Alle fire av oss :)

Tulle Scott, meg og Elsa :)

Tulle Scott og tulle Patsy

Elsa, Patsy og Tom!

Kjæresta <3

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. <3 Håper du er bedre i halsen Patricia <3 Du plages med den <3 Huff,,,det er ikke godt <3 men ønsker dæ God Bedring <3 Så artig å lese det du blogger om her på bloggen din,,,bli liksom at du e litt i nærheten da synes æ <3 så artig å få oppleve litt av det du oppleve der i det herlige landet Australia <3 Vi snakkes pia mi <3 ha en fin dag videre <3 Glad i dæ <3

    Svar

Legg igjen en kommentar

