RSS Feed

mens vi venter på bilder fra ferien…

Posted on

… så kan vi jo ta en titt på det her…

Rebecca Black med My Moment. Wow. Jeg er facinert! Teksten er jo helt grusom, rytmen finnes ikke og hun synger ikke særlig bra heller. Ikke det at JEG hadde gjort det bedre. Men hallo da. Jeg trodde faktisk det skulle litt mer til for å få «kjendis-status». Jeg synes faktisk denne er hakket tåpeligere enn Friday. Friday var jo tragisk. Men den var så tragisk at den tippet over til å være kul. Skjønner? Akkurat det samme som at når noe er kjempekult, skal det ikke mye til for at det tipper over og blir bare teit. Hah. Sådeså. Rebecca Black får uansett ingen stjerne i boka av meg denne gangen heller. Justin Bieber derimot…

Jeg skal ikke lyve. Synes ikke han er så ille jeg. Han har en søt guttestemme, og sangene er helt okey :) Det er ikk noe jeg sitter hjemme og hører på, men å si at han ikke er flink er en løgn. :)

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

