RSS Feed

De peeenga, de peeeenga.. de er til bekymring… og til besvær. elns.

Posted on

Lånekassedamen: Hei.
Patsy: uhm.. hallo? E det hos Lånekassen?
Lånekassedamen: Ja.
Patsy:  Æ ringe for å hør om koss det går me søknaden min om stipend og lån? (oppgir navn og fødselsnummer)
Lånekassedamen: Ja. Den er behandlet står det her.
Jeg: Okey…? Når vil æ få mail og sms om det da?
Lånekassedamen: Det står her at brev er sendt ellevte i syvende.
Jeg: Brev? Ikke mail og sms? Æ ska vel signer elektronisk?
Lånekassedamen: Ja. Det må du gjøre på altinn.no.
Jeg: Okey..? Men treng æ ikke en mail for å gjør det da?
Lånekassedamen: Brev er sendt ellevte i syvende.
Jeg: Brev e vel ikke det samme som mail? Dessuten har æ ikke fått mail.
Lånekassedamen: Nei da vet jeg ikke.
Jeg: Okey… ?
Lånekassedamen: Ehm…
Jeg: Men okey. Så du sir at søknaden min e ferdig behandla og at æ skulle ha fått mail igår? Men det har æ ikke. Dersom æ logge inn på altinn.no, kan æ signer der da? Uten nå spesiell informasjon som står i mailen æ ikke har fått?
Lånekassedamen: Jaaa… Det skulle vel gå an det.
Jeg: Okey.. Da ska æ prøv på det.
Lånekassedamen: Hehe.
Jeg: (???) Hade.
Lånekassedamen: Hade.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Beggers can’t be choosers

    Svar

Legg igjen en kommentar

