RSS Feed

Fordi jeg er så omtenksom.

Posted on

Dette innlegget skal handle om festivalklær.

Støvler. Fordi det kan regne og bli gjørmete.

Adidas slipperser. Fordi det kan bli sol men fortsatt gjørmete og du vil vel ikke ødelegge sommersandalene?

Joggesko. Fordi det kan hende det verken regner eller er sol, men fortsatt er gjørmete. Du vil vel ikke ødelegge de nye sommerskoene?

T-skjorter med fete motiv. Fordi når man er på festival må man ha motiv på t-skjortene sine. Eller er man looser. Og det vil man ikke være.

Også trenger du en hettegenser for å slenge på deg når det blir kaldt. Den kan godt være spesial-laget for festivalen.

Allværsjakke for beskyttelse mot vær og vind.

En bukse eller to. Fordi du ikke vil gå i trusa.

Se der ja. Der har du alt du trenger klesmessig for å overleve en festival. (Dette var altså til deg som hver uke søker på «festivalklær» for å komme inn på bloggen min». Fra samme IP og hele greia. :)

Over til noe annet.
Jeg er syk. Ikke sånn febersyk da. Men nakken og hodet gjør så vondt at jeg kan ikke en gang puste normalt. Alt gjør vondt som faderullan, og til og med en halv eske sterke smertestillende senere gjør det like vondt. Heldigvis bor jeg med ei som er sånn… Sånn der. Nyutdannet sånn der faktisk, så hun tar litt på nakken min og ber meg om å gjøre ditt og datt. Og da føles det littegranne bedre etterpå. Osteopat heter det tror jeg. Iallefall på engelsk. Tror jeg.

Siden det er vinterferie låner jeg masse serier fra Scott. Nå går det i Scrubs. Hurra.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

Legg igjen en kommentar

