RSS Feed

«Åhhh, jeg er så lei meg for tiden!» «Hvorfor det?» Operah går kun i reprise!!»

Posted on

Ja, og sånn forresten. Så liker jeg de nye kveldsrutinene mine. Hver ettermiddag/kveld, når jeg ikke har noe annet enn å være hjemme på agendaen…, sitter jeg på facebook. Her sitter som oftest også Maria, for på hennes arbeidsplass kan man nemlig sitte på facebook :P Så der sitter vi da. På hver vår side av kloden. Og utveklser tanker og meninger og problemer og løsninger. Idag fant vi ut det er ikke bare jenter som kan være dramaqueens. Det er ingenting i veien med en uskyldig catch-up. Så til alle dramaqueens der ute.. fuck of. Jeg og Maria er blitt ganske gode på å finne løsninger etterhvert.

Og Stina er god på å gi meg awesome blogg titler.

Dessuten liker jeg Erlend Øye. Han sang privat til meg og 5 venner en gang. I ei mørk grotte. Elsk.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. D hete Oprah, ikke Operah! Ingen E me andre ord ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

