RSS Feed

Top Gear and cheese.

Posted on

When you are drinking and get goods news, it makes you happy and creative! (English version further down)

Jeg kom til Elise en vinter dag
Vi skulle drikke drikke I veldig godt lag
Det var ikke vinter men vår
og for tiden levde jeg ikke I så veldig gode kår.

Jeg bodde hos scott, den gutten
det var veldig nærme, før vi mistet futten
å leve uten penger er hardt
en hverdag uten enventyr og fart.

Men så idag kom den beskjed
jeg med en mann I telefonen snakket med
Han skulle representere lånekassen
den gode mannen, den gode tassen.

Den gode mann snakket for seg
han kunne med glede fortelle meg
penger skulle komme idag eller imorgen
borte vekk var den uendelige sorgen.

Jeg hylte jeg skrek, jeg ropte av glede
våre huskamerater trengte ei lenger føle noen vrede
Jeg sa tusen takk og tørket en tåre fra mitt kinn
jeg ville ringe Scott men en overaskelse er alltid “win”

Jeg skrek og skreke og Elise tok bilde
Nei, jeg kjenner ingen ved navn Hilde.
Så ringte Scott og jeg sa ÅNEI!
Overaskelsen gikk nå ikke rett vei

Jeg klarte ikke holde meg
jeg fortalte Scott at alt gikk rett vei.
Vi ropte sammen i glede og kjærlighet
nå Scott min hemmelighet vet

Penger jeg får veldig snart
det er egentlig litt rart
jeg har ventet 3 måneder på at dette skulle hende
og imorgen, min økonomiske sitasjon vil vende!

Penger jeg får og alt er fantastisk flott
Å ha egne penger er helt fantastisk rått!
Jeg skal kjøpe så mange ting
og endelig kan jeg kanskje kjøpe igjen Scotts puzzle ring..

On english without rhryme. (weird)

I came to Elise one winter day
we were going to drink drinks in good company
It was not winter, but spring
and at the moment, I didnt live in very good conditions

I lived with Scott, that boy
we were very near to loose our patiens
to live without money is hard
days without adventures and speed

But then, today a message came
I talked to a man in the telephone
he represented Laanekassen
that good guy, that good dude

The good man talked for himself
with pleasure he could tell me
money would be coming today or tomorrow
gone was the for-ever sadness

I screamed and I shouted, I screamed of joy
our roomies no longer needed to feel anger
I said thank you and wiped a tear from my cheek
I wanted to call Scott, but a surprise would be win

I cried and cried, and Elise took picture
no I dont know anyone named Hilde
then Scott called and I said OHNO!
the surprise didnt go the right way

I couldnt keep it inside me
I told Scott that things were going the right way
we shouted togheter in happiness and love
now Scott my surprise knows.

Money I will get very soon
its actually a bit weird
I have been waiting 3 months for this to happen
and tomorrow my economic situation will turn around.

Money I get and everything is fantastic nice
to have own money is fantastic awesome
Im gonna buy so much stuff
and maybe I finally can buy back Scotts puzzle ring!

Happy tears?

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Yvonne Nylander

    <3<3<3 Åhhhhh,,,Patricia,,,gledes med deg,,,å du har arvet dine diktekunnskaper etter meg ser jeg,,,fint dikt Patricia…Gla i dæ….Ha det så bra pia mi,,,klæm fra mams.

    Svar

Legg igjen en kommentar

