RSS Feed

Who’s precious little life?

Dag 1 – 10 ting om deg selv.

01. Jeg elsker å møte nye mennesker. Fra overalt i verden, med forskjellige bakgrunner, historier, mål og verdier.

02. Jeg har ikke hjørnetenner! Derfor hater jeg å spise salami.

03. Jeg er fryktelig lei av Norge. Norge er et utrolig vakkert land, men det er også utrolig kjedelig.

04. Jeg ønsker å lære meg flere språk. Hadde jeg vært i Holland litt lengre, skulle jeg tatt en språk-kurs. Ik ben blij!

05.  Jeg kan ikke fordra hveteboller med rosiner!

06.  Det skal en god del til for å gjøre meg sint, men når det først smeller, har jeg også en god grunn!

07. Jeg har sunget for kongen under et middagsselskap! Helt sant! …Dog med 40 andre kids.

08. Jeg vil være en ja-person. En positiv ja-person. Jeg tror det funker.

09. Når jeg har vanskelig for å sove, skriver jeg ned tankene mine i ei bok, mens jeg drikker varm melk med kanel og honning.

10. Jeg gruer meg til å forlate Amsterdam og alle de flotte, fantastiske menneskene jeg har møtt mens jeg har vært her.

And then. Daniel.
It’s Daniel’s birthday. Happy birthday and gefeliciteerd! You’re awesome, enjoy your day!

And then a video just for Sif  <3

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

