RSS Feed

The adventures of BlinkyBill!

Sorry dudes and dudettes. I need to write in norwegian. If it really really annoyes you, you can use google translate, they’ll translate the whole webpage for you, if it’s that big deal. But I really dont think it is. Haha.

Vel. Jeg har funnet en ny bloggutfordring jeg gjerne vil gjennomføre. Mest fordi jeg elsker lister. Jeg lager lister over det meste. ikke fordi jeg liker å ha kontroll over hva jeg skal gjøre og som må gjøres, men bare fordi jeg liker lister. :)

Utfordringen går over 10 dager, og er som følger:
Dag 1 – 10 ting om deg selv.
Dag 2 – 10 ting du elsker.
Dag 3 – 10 ting du hater.
Dag 4 – 10 ting du vil si til en person.
Dag 5 – 10 ønsker.
Dag 6 – 10 gjenstander du ikke kan leve uten.
Dag 7 – 10 viktige personer.
Dag 8 – 10 av dine favorittsanger.
Dag 9 – 10 veier til å vinne hjertet mitt.
Dag 10 – 10 siste ord.

Av og til. Ønsker jeg at jeg var en annen plass. Frankrike. Eller Spania. Kanskje Italia. Akkurat nå er jeg i Rotterdam. Rotterdam er fryktelig bra når man ikke vil være i Amsterdam. :)
Starter utfordringen imorgen.

Ha en fin dag! :)
-Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

