RSS Feed

Live well, love much and laugh often.

Standard dag i Amsterdam for Patsy:

11.00 -Våkner på madrassen min. Åpner øynene og blir møtt av minst 3 andre sovende på madrasser i samme rom som meg.
11.30 – Står opp. Dusjer.
12.00 – Henger på kjøkkenet med Sif og Isabella, pluss alle couchsurferne deres. Drikker kaffe. Spiser frokost.
13.00 – Er fortsatt trøtt, vurderer å ikke gå på jobb med det første. Logger på facebook. Min kjære sjef Ben skriver på facebookchat: Meet me at Nellys at 14.00.
13.30 – Vandrer fra Prinsengracht til Warmoesstraat, hvor den irske fotballpuben Durty Nellys ligger.
14.00 – Spiser frokost/lunch på Durty Nellys med Ben og Craig, to av mine kollegaer.
14.30 – Spiller biljard og drikker en øl på Nellys, fortsatt med mine kollegaer.
15.00 – Vandrer en runde rundt i Amsterdam for å promotere pubcrawlen. Red Light District er såklart med på runden.
15.05 – Jeg blir nesten påkjørt av en scooter, heldigvis redder Craig meg.
15.15 – Craig, eller Ben, sier: Lets go Skinny Ally! Vi går gjennom Skinny Ally. (Kom på besøk, og jeg skal vise dere hva Skinny Ally er. Ganske gøy!)
15.30 – Vi trasker mot Mitra.
15.35 – Jeg blir nesten overkjørt av en syklist. Heldigvis redder Ben meg.
15.45 – Vi kjøper Cola og Jaeger.
15.50 – Vi drikker Cola og Jaeger mens vi går en runde til.
16.00 – Noen foreslår at vi stikker til Nes for å spille biljard.
16.15 – Vi spiller biljard og drikker øl på Nes.
17.00 – Vi er sultne alle sammen. Vi går til FavouriteChicken og spiser kylling.
17.30 – Vi går en promoteringsrunde, før vi vender nesa mot Durty Nellys igjen.
17.45 – Vi er på Durty Nellys, tar en øl, snakker med turistene vi festa med igår, som er tilbake på Nellys (ikke bare pub, men også hostel).
18.00 – Resten avPartyKings crewet ankommer.
18.30 – Vi sitter utenfor Nellys og jabber.
19.00 – Vi promoterer.
20.00 – Vi drikker øl.
21.00 – De første pubcrawlerne har ankommet. Vi jabber og drikker øl.
21.30 – Vi promoterer som bare det. Mange pubcrawlere har ankommet, de er klar for fest! Mye latter og mye gøy!
21.55 – Vi gjør klar vodkaflaskene.
21.57 – Jeg er happy!
22.00 –  En time unlimited vodka for pubcrawlerne! Vi samler alle sammen på samme sted, og jeg går rundt og heller shots som om det er det eneste jeg har gjort hele mitt liv!
22.30 – Folk er i slaget! Jeg hører navnet mitt overalt! Patricia! Shots! Patty! Here! Pats! More! Noen sier alltid at jeg må ta en shot med dem, så da snur jeg vodkaflaska på hodet og gaper som aldri før! Til stormende jubel!
23.00 – Vi samler den feststemte gjengen utenfor og vandrer til Black Tiger. En bar midt i RDL.
23.45 – Vi trasker mot Drink n’ Sink. En ny bar.
24.00 – Baren Teasers – Babes and Beers venter. Yay.
00.45 – Så bærer det av sted til Prime. En natklubb ved Rembrandtsplein.
01.00 – Dansing på Prime!
01.45 – Cinema, kveldens siste nattklubb. Før gjengen går inn får de hver sin t-skjorte! Vel, iallefall de siste 10 som klarte å henge med hele kvelden.
01.30 – PartyKings folket forlater pubcrawlerne, og finner vår egen nattklubb. Coco’s, en australsk bar med australsk øl. Nam nam.
03.15 – Jeg er sulten. Det er de fleste andre også.
03.20 – Jeg blir nesten overkjørt av en scooter og en syklist samtidig. Heldigvis blir jeg redda av noen.
03.30 – Vi spiser mat. Fra burgerking.
03.45 – Jeg trasker hjemover. Ofte ifølge med noen andre som sover i samme hus som meg.
04.15 – Vel hjemme. Folk henger på kjøkkenet. Vi jabber og har nachspiel.
04.45 – Jeg lengter etter senga.
05.15 – Jeg stabber meg opp trappa og faller pladask ned. Sovner med en gang!
Zzzzzz

Høres det lite spennende ut? Da kan jeg fortelle deg at det er FRYKTELIG spennende! Ingen dag er lik, nye folk hele tiden. Pluss de jeg jobber med og crewet som jobber på Nellys. Fantastiske mennesker!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Jiiz. Jeg vil også dit. NÅ!

    Svar

Legg igjen en kommentar

