RSS Feed

norwegian gem

Posted on

(sorry, its on Norwegian again)

Åh, idag har vært en bra dag. Hvorfor? Derfor. Fordi bare! Da jeg våkna trodde jeg dagen skulle bli grusom. Jeg måtte nemlig pakke ned rommet mitt. Og vaske. Kjedelig. Og med bakrus i tillegg? Dette kom jo aldri til å gå bra. MEN…

satte jeg på Spotify på full guffe. Jeg. elsker. Spotify. Jeg ble happy med en gang! Lett som en plett!

spiste jeg litt mer av nachochipsene til Torstein. Det var godt.

begynte jeg og pakke. Full av nacho’s og høy på musikk. Lett som en lek!

kom mams. Vi pakket bilen full og kjørte avgårde. x2.

Så kom nedturen. Jeg var lei. Tingene var pakka bort og alt som gjensto nå var småtingene som var spredd rundt hele rommet pluss selve vaskinga. Jeg satte meg på MSN.

logga min kjære Alejandro på. Han stikker på middelhavscruise i 2 uker, sykt sjalu! Men vi prata, og det gjorde meg glad igjen! Alejandro (som egentlig heter Daniel), er awesome! Dessuten logget Job på også. Og Job var full. Fulle mennesker på tha interwebz er alltid like kult.

sto plutselig min helt, Morten i døra! Morten Morten liksom! Han hadde kommet for å piske meg til å jobbe, fordi søte Helene hadde sagt at jeg trengte et spark i baken. Morten var streng! (og når Morten er streng, er han KJEMPEstreng!) Jeg fikk altså ikke lengre lov til å sitte på internett lengre, han rev laptopen brutalt vekk fra meg og pekte på skrivepulten. «Sætt i gang!» sa han. Når jeg var ferdig med å rydde fikk jeg 2 minutter på dataen, før jeg måtte støvsuge og vaske. Kjipt tenkte jeg. Nå er du skikkelig kjip Morten! På et tidspunkt var det ikke gøy i det hele tatt, men Morten sto fortsatt på sitt. Bli ferdig! sa han. Så jeg gjorde meg ferdig. Og det føltes så godt! Morten er verdens kuleste, og nå lurer jeg på hvor mange ganger jeg har skrevet Morten. Morten Morten Morten. Takk til deg også Helene. Du er kjempesøt og vi skal rocke Australia sammen om bare 5 måneder!

skrev nydelige Kristine på facebookveggen min. Hun skrev nemlig: «you’ll always the best <3» That made my day! Jeg elsker Kvisas min.

kom dagens/kveldens/nattens største sjokk. Dag Morten, min drømmemann, sto plutselig i døra og var hjemme! Jeg går desverre litt rundt i halvørska, og vet ikke riktig hva som er rett og galt, så jeg ble litt overrumplet, og for å være ærlig, husker jeg ikke hva vi prata om i det hele tatt! Men jeg ble iallefall kjempeglad! Dagis har vært høyt savnet!

Nå er klokka 05.35, og jeg blir henta 08.00. Da skal jeg nemlig i bryllup til Christina og Svenn Arild! Hurra, de gifter seg! <3

(Igår var jeg på Moholtfest. Med et bønsj utvekslingsstudenter. De rocker gata. Vi rocka Downtown.)

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

