RSS Feed

Sometimes a hug is all whats needed

Posted on

Jeg vet ikke jeg. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke vet noenting. Om alt. Men mest om noe.

Tidshopping skulle være mulig. Frem og tilbake liksom. Desverre er det et par ting jeg skulle ha endra på. Ikke de store feila jeg har gjort, for dem har jeg lært av. Men et par mindre. Som hadde gjort dagen idag litt bedre dersom de aldri hadde skjedd. Egentlig. Egentlig prøver jeg å leve etter mottoet: «Live life and no regrets». Klarer det forsåvidt ganske greit. Legg merke til ganske. Ikke 100%. Absolutt ikke. Men jeg prøver. Også har jeg en som oppmuntrer meg til å prøve litt til når det ikke går så greit. Han visste det ikke selv da. Før jeg sa det til ham. Da tror jeg han ble glad. Også ble jeg glad.

Men akkurat nå. Så føler jeg meg så veldig veldig liten. Jorda er så veldig veldig stor, og jeg er så veldig veldig liten. Jada, klisje. Jeg vet. Men det er sant. Og tenk på det da. At dersom noen jeg kjenner. Ikke har det så bra. Hva kan jeg gjøre? Og hva om denne «noen»  i tillegg bodde et helt annet sted? Enn akkurat her?

Tidshopping ja. Tidshopping og portaler. Sitter og venter på at Apple skal finne opp iPortal. Hadde vært enkelt. Men kanskje litt for mye styr. Om folk skulle kunne dra frem og tilbake og gjøre om på ting. Det kunne jo alltids vært en begrensning. 1 gang i året. Også måtte det man ville gjøre om på godkjennes. Ja. Da kunne ikke maktsyke sjefer (fytti katta, jeg hater maktsyke sjefer!) tatt over. Apple, apple, jeg venter!

Hold on

Men jeg er positiv altså. :)

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

