RSS Feed

cant go a minute whitout your love

Posted on

Helt siden jeg var liten har Eurovision, eller Grand Prix som vi så fint kaller det her i Norge, vært noe man bare må følge med på. En kveld i året. Foran TV’n og da er det bare å følge med altså. Gjerne skal man være litt flere. Så kan man diskutere poengsum. Ja for såklart. Man må jo skrive ned poengsum for hvert land. Som oftest starter man ganske snilt. Også blir det strengere og strengere krav etterhvert. Det er litt teit kjenner jeg. Men sånn er det.

(Hey! Nå skjønner jeg hvorfor karakterer på skolen kan varierer så mye enkelte ganger. Så teit! Det lønner seg altså å levere oppgaven sin sist, slik at den havner øverst i bunken, og læreren retter den først! Smart! Og det har jeg ikke funnet ut før nå? Etter mange år på skolebenken, så finner jeg det ut 2 uker før skolen slutter. 2 uker før jeg aldri mer skal ha den type karaktersetting og prøver. Smart. Smart.)

Igår var jeg hos Kenneth og Therese på Grand Prix vors. Det var veldig koselig, og vi var sikkert rundt 20 mennesker i en halvsirkel foran TV’n. Høylytt diskutering og mange meninger. Jeg hadde mine favoritter. Og såklart, jeg heia jo på Norge også, men aller helst hadde jeg sett at Frankrike eller Tyrkia hadde vunnet. Men for all del, Tyskland var kjempebra, de fortjente det.

Min favoritt av alle favoritter er likevel Lithauen, men de kom ikke med videre til finalen en gang. Skjønner ikke hvorfor.


Lithauen


Frankrike


Tyrkia


Israel


Norge


Tyskland

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

