RSS Feed

7 gode ting, og 3 dårlige

Posted on

10 Facts about life right now.

1. Jeg har vært i en veldig fin konfirmasjon. Martin, mitt nest største tantebarn ble konfirmert lørdag 15. mai i Kolstad kirke. Jeg synes tida går så altfor fort. Jeg husker den gangen da han ble født. Så liten. Så veldig bollerund.  Og så veldig veldig god. Veldig god er han forsåvidt ennå. Martin er en mester på å gi klemmer nemlig. Utrolig glad i han!

2. Igår ble jeg henta av Maria. Vi dro til Tiller, for på Tiller var det Drive-in-kino! Ganske fantastisk, og utrolig morsomt! Også var det godt å se Maria igjen, vi spiste godis, drakk brus, så på Grease og gjorde dancemovements i bila. Herlig! Etter filmen cruisa vi i centrum et par ganger, for Maria er nemlig gammel Trondheimsråner. Det var morsomt, og minte meg om den tida jeg hang med Granada-rånerne. (Hehe.., good times, good times)

3. Maria ja. Maria er nemlig kommet til Trondheim igjen. Etter litt for mange år borte. Det samme gjelder Stina. Så denne sommeren har startet ganske bra vil jeg påstå. Stina og Maria, velkommen hjem! Vi skal rocke T-town!

4. Det er sol, og gradestokken viser pinadø 18 grader. Det er mer enn bare herlig. Det er fantastisk, og får meg til å smile.

5. Jeg er syk. Såklart er jeg syk. Jeg må jo være syk når det er sol og godvær utendørs.

6. Dersom jeg ønsker meg litt øyesnadder, er det bare å ta turen innom kjøkkenet. I bakgården finner man nemlig tre halvnakne gutter som spiller volleyball. Uh yea.

7. Torstein er veldig snill. Jeg digger Torstein. Tusen takk for eggerøre! Det var godt, og jeg hadde neppe orka og lage meg mat selv. Du er toppende toppers!

8. Særæmne. Jeg få ferdig særæme. Jeg er syk, og det er sol ute. To grunner til hvorfor dette er vanskelig.

9. Jeg hadde fra tirsdag til fredag besøk av franske Nicolas. En 29 åring på reise rundt omkring. En couchsurfer. Han er veldig veldig grei, hyggelig og omgjengelig, jeg er utrolig glad for at jeg lot ham få bli! Dessuten. Kommer han tilbake ikveld for å bli til tirsdag! Hurra for det!

10. Charlène, Cyril, Matthieu og Pablo. Mine søtinger fra 2.etage. Reiser snart hjem. Deres år som utveklsingsstudenter i Trondheim er snart over, og de drar hjemover igjen. Jeg vil ikke at de skal forlate meg… Kommer til å savne dem.. Bare tanken på at de snart reiser hjemover får meg til å måtte tørke en tåre. Seriøst. :(

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Takk for omtalen :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

