RSS Feed

Free sheep

Posted on

Trondheim oppfører seg teit. Iløpet av en dag, har vi hatt 8 årstider. (Ja, for tenk… Jeg sa 8 ja). Akkurat nå er det sol. Hurra for det, men det varer neppe særlig lenge. Da jeg våkna imorrest var det snøstorm. Men det går greit, det gjør meg ikke så veldig mye igrunn. Kjipt er det. Men ikke så kjipt at jeg gidder å furte så altfor mye. Et lite sukk om morran holder. Pluss litt sutring nå. Men se, nå er jeg ferdig!

Å være russ. Å være russ igjen, det er ikke helt som det var i 2006. Men det hadde jeg da ikke forventa heller. Den gang var jeg ung. Ung, sprek, og bekymringsløs. (hah..) Men neida, det er gøy! På torsdag startet vi feiringa 14.00. Da satt vi i Korsvika med svartrussen, og kosa oss. Var faktisk ganske deilig. Venner, ukjente, musikk og russekort! Jeg og Arve lagde istand bål til og med. Men akkurat i det vi hadde fått fyr på det, skulle vi videre. Typisk.

Russ 2010

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

