RSS Feed

Besos FF

Posted on

Mai og Juni kommer til å være to måneder av mitt liv jeg aldri glemmer. Selv om de kanskje ikke kommer til å være perfekte. Jeg kommer alltid til å tenke tilbake på de som to perfekte måneder uansett. Uansett hva som skjer. Det er kanskje litt rart. Men sånn er det bare. Jeg kommer alltid til å føle en viss tiltrekningskraft mot andre steder enn Trondheim. Andre land enn Norge. Til høsten kommer jeg nok til å merke det kraftig. Jeg ser ikke så veldig fram til det.

Såklart. Ikke misforstå. Jeg skal fortsatt til Australia. Jeg gleder meg fortsatt utrolig mye. De måndene jeg kommer til å tilbringe i Australia, kommer mest sannsynlig til å toppe alt annet. Men likvel. Kommer det til å være noe… noe… i meg som sier at jeg må bort.

Over til noe som gjør meg litt gladere til sinns. Russetid! Imorgen starter det! Russ 2010. Joda. Jeg var russ i -06 også jeg. Den gangen var jeg svart. I år er jeg rød. Jeg kunne såklart valgt å la være. Men med den gjengen som går i klassen min, kommer russetida til å bli helt annerledes enn sist. Vi kommer nok til å henge mest for oss selv, ikke så mye med alle andre russ. Men det skal bli morsomt! Russeknuter og russefrokost og rundkjøringer og camping i bakgården til lærerne og sitte under pulten en hel time og russefløyter og russekort og og og… Det blir bra. Håper bare været klarner litt opp.

Blogges
– Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. Hei! Så på fjasboka at du hadde en blogg! :) Skal du til Frank i kveld? Æ e med :) Blir morsomt! Føles litt rart for mæ å være russ uten å ha gått på videregående her i landet hehe, men merkeligere ting har verden sett! :P Ses!

    Svar

Legg igjen en kommentar

