RSS Feed

Dvaskhet, russeditt og massasjedatt

Posted on

Det er så godt. Å bare være noen ganger. Å bare lytte. Kjenne. Føle. Ikke gjøre noe spesielt. Ikke tenke noe spesielt. Ikke si noe. Bare være. Ta dagen idag som et eksempel. Plutselig var jeg våken. Sola skinta inn gjennom vinduet. Fuglene kvitra i treet utenfor. Jeg bare der. Prøvde å ikke bevege en muskel. Jeg bare var til. Kjente våren trenge inn i sjela mi. Våren rensa meg på en måte. Akkurat som at jeg kunne føle vinterdvaskheten tyte ut gjennom porene mine. For å si det på den måten. Så nå. er jeg så god som ny. På flere måter. Jeg har nemlig et par våroppdrag til meg selv. Så får vi se. Nå når jeg har fått nytt påfyll av vår og og solstrålepower må da vel det gå bra.

I tillegg kryr det av russ rundt omkring idag. Idag er det nemlig x-russedag. Folk er rundt omkring på russefrokost, russegrilling, russesolesegigressethappenings, russeditt og russedatt. Også er de russ. For en dag. Herlig. Jeg deltar ikke. Men det ser koselig ut. Brings back memories. Til gjengjeld sitter jeg og venter på Henny og Kristine. De skal komme bortover en tur, også skal vi bare slappe av på platten i bakgården. Det som bekymrer meg nå. Er at sola er bak en stor sky. Og skyen står stille. Nesten iallefall.

Det som ikke er like gøy om dagen. Er at jeg har veldig vondt i ryggen. Og for hver dag som går blir det bare værre. Jeg prøver å gjøre ting jeg vet er bra for ryggen, men det ser ikke ut til å funke. Jeg har fått flere forespørsler om massasje, men hittill har jeg trodd det har gådd over av seg selv. Noe det altså ikke har gjort. For idag. Idag er den helt klikk. Kan såvidt bevege på meg. Så kjære Dag og kjære Snorre, den massasjen dere snakka om igår, er den fortsatt tilgjengelig?

Anders, gratulerer så mye med dagen som var igår, håper du hadde det fortreffelig! Du er en super kar, and u know it! :)

Christina, HP, Lise og meg da vi var svartruss i 2006. (Dette var da dag 1 av feiringa, det forklarer de ekstremt hvite frakkene)

– Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. eew @ russefrakk!
    massasje er fortsatt mulig. eller er ryggen bra igjen nå?

    Svar

Legg igjen en kommentar

