RSS Feed

<3 opp, opp og litt til. Island da.

Posted on

Island er ikke teit. Det er ikke Islands skyld. Jeg liker Island. Island virker som et herlig sted. Jeg har sett bilder fra Island. Fordi jeg kjenner noen som har vært på Island. Island er litt syk bare. Bli frisk Island.

Det som bekymrer meg, er at sist vulkanen ble aktiv, varte det i to år. La oss regne litt. 2010 pluss 2 er lik 2012. Hva skal skje i 2012? Jepp. Ikke sant. Jeg er sikker på at dette er starten på noe vondt. Eller godt. Jeg vet ikke. Men det er iallefall starten på noe. (Jeg vil bare minne om den gangen jeg og Sindre på uforklarlig vis spådde verdens undergang, ta en titt: Dommedag og Smilefjes.) Det hadde vært kjipt om flyene må stå på bakken i to år. Da kommer jeg meg ikke til Australia. Det hadde blitt stress.

Julie. Søte Julie. Hun har allerede vært i Australia hun. I et halvt år. Nå var hun på vei hjem. Hun skulle bytte fly i Hong Kong. Og der ble hun sittende. Stakkars Julie. Vi får krysse fingrene for at Island blir frisk snart.

I helga har jeg vært på På Flukt igjen. Nå var det en stund siden sist, så det føltes bra å endelig være med igjen. Pågrunn av diverse årsaker ble vi ca. 10 instruktører for lite. I tillegg. Måtte så og si alle (utenom et par heldige trøndere) kjøre i flerfoldige timer for å komme fram. De kunne nemlig ikke ta fly. Jepp. Island igjen. Dere det gjelder – credz 4 u! Dere er flinke. Og vi var flinke som gjennomførte et såpass bra spill til tross for omstendighetene. Og ja. Forresten. Jeg fant han jeg skal gifte meg med. Han må bare komme fram til Norge først. Så skulle han sende meg et brev sa han. Også skulle vi søke om familiegjenforenelse. Jeg gleder meg.

<3

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

