RSS Feed

Addicted

Posted on

Ja. Da er jeg hekta. Takk til dere som bidro. Scott for forespørsel om bilde. Maria for hjelp til å lage bildet Scott forespurte, samt en kveld med hjelp, tips og råd over msn. Ahmed for selve programmet og overføringa, og Pablo for underholdning mens jeg venta på å få programmet. Ja. Og takk til Dag som stjal senga mi slik at jeg ble sittende oppe en hel natt med dette istedetfor. Genialt. Jeg liker dere alle sammen. Dere er fan.tas.tiske. mennekser. «Vi er fantastiske mennesker, så lenge vi lever… ya ya ya.»

Joda. Det er såklart Photoshop jeg snakker om. Jeg har veldig lenge hatt lyst til å prøve meg, men har aldri hatt muligheten. Nå når jeg har det, sitter jeg hele tiden med et prosjekt. Vel. Jeg er ikke særlig god på det ennå (Les: Jeg er ikke god at all). Men det kommer seg nok. Foreløpig kan jeg kun veldig enkle ting, og det ser ikke særlig stilig ut. Men det er gøy. Jeg liker det.

Pst: Trykk på bildet for større versjon.

Vi hadde Hawaiifest. Her er beboerne i Klæbuveien. Søte, ikke sant?

Dag kom hjem lettere beruset. Så sovna han i senga mi. Makan til frekkhet. Gossin sjø!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

4 responses »

  1. Haha, så sykt dårlig photoshoppa.. :P Nå angrer jeg en smule for at jeg posta det. Det blir jo egentlig litt for dumt. Menmen.. ;)

    Svar
  2. Jasså? Du hadde tid til dette også, ved siden av vår lille facebookchat? Hihi.

    Svar
  3. Det kom vel ikke som noen bombe akkruat nei ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

