RSS Feed

Viste du at? Kun et fåtall i England har hørt om Eurovision?

Posted on

Vet du hva jeg elsker? Jeg tipper svaret er nei. «Sjokolade» tenker du. Neida. Vår? Gutter? Facebook? Påskeferie? Neida, slapp av. Alt dette er feil. Positivitet derimot. Jeg elsker mennesker som utstråler glede, vennlighet og positiv energi! Jeg elsker mennesker du blir glad av å være i nærheten av. Jeg elsker mennesker som lever livet fullt ut, uten å bry seg om hva andre tenker. Slike finnes det ikke så altfor mange av. Men av og til bare er de der. Da er det ikke annet å gjøre enn å smile. Bredt. Igår møtte jeg en sådan. han imponerte meg. Stian het han. Stian kunne danse. Jeg ble så fascinert at jeg ikke klarte å la være å se på. Hvor han henta all energien fra er vanskelig å si. Men utrolig kult! Igår var jeg nemlig ute. Med mennesker jeg ikke kjente fra før av. Det vil si. Kristine var der. Og Rob og Row var der (les mitt forrige innlegg). I den grad jeg kan si at jeg kjenner dem fra før. Resten kjente jeg ikke. Men åhåj, så gøy det var.

Etter diverse erfaringer med dårlige uteplasser på byen, og en ekstremt vellykket «etter-fest» hos Stian, ble jeg med Kristine hjem. Hun lager nemlig verdens beste ostesmørbrød og sjokomelk. I tillegg har hun verdens beste seng. Sweet sjø. Vellykket kveld, selv om jeg måtte ta endelig farvell med mine nye venner fra O’ det store utland. Forhåpentligvis treffer jeg dem til høsten igjen.

Gå ut og spre litt glede! Smil. Vær glad. Tenk positivt! :)

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

