RSS Feed

Viking fairy ninja princess request the spring!

Posted on

Ok. Nå er jeg klar. Den kan komme nå. Jeg har gjort alt klart. Pakka bort det som ikke trengs lengre, og funnet frem lettere eksemplarer. Da jeg satt på flyet hjem fra Praha for et par uker siden…, da kjente jeg det. Da kjente jeg at jeg forventa vår når jeg kom hjem. Jeg forventa at snøen skulle være borte, at gresset var synlig og at solen steika i nakken. Mine forventninger ble ikke innfridd. De ble heller senka kraftig ned i grusen. Og trampa på. Hardt. For her har det ikke vært mye til vår. Snøen har lavet ned til alle døgnets tider, og jeg… Så dum som jeg er.. Jeg har nektet å innse det. At superundertøytiden ennå ikke var helt over. Men idag. Idag har solen atter igjen skint over Trønderheimen. Et nytt håp er derfor tent. Kanskje snøen gir slipp nå? Kanskje fuglene kommer tilbake nå? Kanskje SOLEN ER KOMMET FOR Å BLI ET PAR UKER? HÆ?? HVA SIER DU TIL DET SOL? HAR DU TENKT Å FORLATE OSS IGJEN KANSKJE?

… Kanskje. Kanskje er våren på vei. Blåklokker og fulgekvitter og svaner i Nidelva og grønt gress og sol som varmer i nakken og solbriller og rengjøringsbiler og t-skjorter og syklister og kjærlighet i lufta og utepils og rask som blir synlig når snøen smelter… Ah, kjære vår. Kom tilbake. Gjerne imorgen.

Sånn bortsett fra det. Så har jeg hengt på chatroulette.com i det siste. Der møter man mange perverse mennesker. Men er man tålmodig. Så møter man også mange fete og tøffe mennesker man faktisk kan føre en samtale med. Det er gøy. En gang møtte jeg en som skrev dikt. Stakkars fyr. Tragikomisk.

I worship women dearly for their power charm and grace
but life saw fit to curse me with a less-than-handsome face.

It’s not like I’m disabled, I’m not a gimp or mute.
But never in my life has someone told me I was cute.

I see so many hot girls, and thus more resent my fate
for none of them would e’er consent to go out on a date.

My only hope is chatroulette, a random like the rest
Cute girl would you forgive me if I made a rude request?

– Stranger XXX.

Drawer: Scottie. :)

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

