RSS Feed

A1 og posebærende gentlemenn.

Igår. Igår var en fin dag. Jeg, Kristine, Dag, Henning og Johan lagde oss mat. Spaghetti aLa Dag faktisk. (Det var Dag som var hovedkokk). Vi andre var bare hjelpekokker. Til dessert hadde vi smoothie. Med banan. Og kiwi. Og bær. Og melk. Og iskrem. Det var temmelig heftig. Nesten like heftig som da jeg hoppa i Holmenkollen. For det gjorde jeg. (Helt sant!) Men neida, det var nok bare en drøm. Men da hoppa jeg langt. Nesten bakkerekord! (Visste du at bakkerekorden i Holmenkollen er på 136 meter? Og ble satt av Tommy? Tommy Ingebrigtsen faktisk.)

Tommy Ingebrigtsen har en far. Han heter Dag Ingebrigtsen. Han er artist. Det er også Stein Ingebrigtsen. Men jeg tror ikke de er i slekt. Stein har også en sønn. Men han er ikke skihopper. Han er vokalist. I A1. A1 var mitt yndligsband da jeg var mindre. Jeg lagde faktisk ei bok om dem. Med utklipp, notater og intervju. Også videre.  Jeg lovde meg selv at når de en gang skulle ha konsert i Trondheim, så skulle jeg dit. Og levere fra meg boka. Nå har de hatt konsert i Oslo. Jeg var der ikke. Også hadde de konsert på Solsiden. JA. Faktisk. Det var nemlig en hemmelig konsert. Udigg. Nedsig. Jeg var nemlig ikke der heller.

(Idag har jeg forresten gått heeeeele veien til Moholt. Nei, vent, Voll! Ica Maxi på Voll. Eller Moholt. Iallefall. Da vi skulle hjem igjen, hadde de fleste av oss to poser å bære på. Men ikke Dag. Dag var derfor gentleman og tilbydde seg å bære den ene av mine. Det synes jeg han skal få creds for! Dessuten glemte jeg å takke han da vi kom hjem, og nå, når jeg kom på det, så er han ikke hjemme. Typisk. Men da regner jeg med at det er like digg å bli nevnt i bloggen min liksom. Om ikke diggere. Så her, en hel parantestekst kun tilegna Dag! Den er til og med i kursiv. Wuhu.)

Også avslutter vi med en sang dere!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

6 responses »

  1. det er sykt mye diggere å få credz på bloggen. i parantes. og kursiv. ye.

    Svar
  2. Du har blogg, Patricia! Så koselig :) Jeg liker å lese blogger. Du må lese min også.

    Svar
  3. a1 kommer til trondheim i mars (den 20.mars om jeg ikke husker helt feil), så da får du sjansen igjen ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

