RSS Feed

Sushi sushi nam nam

Mennesker. Øl. Spenning.

Så starter det. Litt fram og tilbake. Fra røde til svarte. Fra svarte til røde. Spenninga stiger et lite hakk, men dabber fort av igjen. Mumling. Litt banning. Så igjen, fram og tilbake, tilbake og fram. Også der! MÅL! Hurrarop og klapping. Store brede glis og gledesbrøl.

Men desverre var jeg på den andre sida. Jeg satt bak gledesveggen. Jeg heia nemlig på Arsenal, og ja, det er fotball jeg snakker om.

Stillinga ble skarvelige 3-1 til Man. United, så jeg og Henning (som eneste Arsenalsupportere i gjengen) måtte gå svært så triste hjemover igjen. Men sånn egentlig var det ganske gøy likevel. Ikke ofte jeg sitter på en pub og ser på fotballkamp, men idag gjorde jeg det. Ikke så dumt.

Sushi er godt.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

