RSS Feed

Arrested Development, ja, og gode venner!

Det som er så flott med å ha venner. Gode venner. Det er at man har lært seg hverandre å kjenne såpass godt. Man kjenner hverandre godt, at man merker det med en gang dersom noen har en dårlig dag. Eller en bra dag. Dersom man har en dårlig dag, skal det ofte så lite til. Før dagen ikke blir så ille likevel! De små tingene liksom. Som et smil. Eller en klem. Bare et lite blikk kan hjelpe.

Men så har du de dårlige dagene. Der du glemmer å sette pris på små ting. Du går rundt i din egen egoistiske verden, og føler et tomrom. Inni deg liksom. På en måte. Iallefall. Da har du de gode vennene igjen. Som forstår med en gang at noe plager deg. Også vet de det. At et smil hjelper ikke idag. En klem er til ingen nytte. Et blikk kan oppfattes som noe negativt. Men likevel går de ikke lei av å prøve. Prøve å muntre en opp. De fortsetter og fortsetter. Kanskje går det, kanskje går det ikke. Men uansett. De prøver, og de vil at det skal funke.

Slike venner er virkelig noe å ta vare på. Doit!

Det som trigga meg til å skrive dette innlegget var en liten episode jeg og min gode venn Kenneth hadde her forleden. En liten episode, som vi begge tok litt for seriøst, også var det igang. Jeg husker ikke helt hva vi sa til hverandre, men det virket virkelig som om vi hatet hverandre sterkt og inderlig. Jeg var et lite sekund sikker på at vi aldri kom til å prate med hverandre igjen. Men idag. På skolen. Var vi ikke sene med å beklage oss begge to. Så lo vi litt, og snakket om hvor tåpelig det var. For det var det det var. Tåpelig. Og etter noe slikt, så setter man iallefall pris på et godt vennskap. Man får en liten tankevekker liksom. Eller, jeg fikk iallefall det. Kenneth er nemlig rå. Skikkelig skikkelig . Jeg digger Kenneth.

Gamle bilder av oss, hovedsaklig Kenneth:

Og sånn helt til slutt: Takk for lånet av Zap Slider Dagis! Nå blir det serietitting på rom nr. 3!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Åh, koselige bilder, og fint skrevet! :D

    Svar

Legg igjen en kommentar

