RSS Feed

Noe sært. Veldig sært.

Kjære dagbok. (mhm!)

Martin har flytta fra kollektivet, og det er jo trist. Men idag kom han innom. Da fikk han servert kaffe. Som egentlig var hans. Men det var koselig. Martin er koselig. Og det var da jeg kom på det. At jeg hadde jo helt glemt å takke Martin i forrige innlegg! For det var jo hans passer jeg fikk låne på tentamen, og det krever jo såklart en stor takk. Så derfor Marty: Takk for passeren! ;)

Imorges opplevde jeg no sykt. Jeg sto opp som vanlig. Klokken var 06:00. Jeg tok meg en dusj, ordna meg, spiste frokost, pakka sekken og tok på meg jakke og sko. På god vei mot skolen med andre ord. Så kommer det syke. Etter dette husker jeg ikke hva som skjedde. Det aller siste minnet jeg har…, er at jeg finner frem busspenger til bussen. Det neste minnet er at jeg våkner i senga mi. Med jakke og sko på. Klokka er 13.30. Hva som har skjedd i mellomtiden aner jeg ikke. Men jeg var iallefall ikke på skolen. Sykt. Veldig sykt. Veldig veldig sykt. Og sært.

Jeg har forresten fått lånt meg boka «The Lost Symbol» av Dan Brown, så nå blir det spennende lesning framover! Yay!

Rått.

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

6 responses »

  1. najs najs. kult at du fikk låne bok da! sikkert noen kule som lånte bort…

    Svar
  2. tror du har drømt at du sto opp jeg.

    Svar
  3. Oisann! Trur det er du som er litt spesiell Pat:P spes, men rå!
    Leser the lost symbol ej også:) snart ferdig, veldig spennande bok, men typisk brown-stil:P

    Svar

Legg igjen en kommentar

