RSS Feed

Gossin

Wow! Jeg er så fornøyd! Hei forresten!

Mattetentamen og standpunkt i matte: 5 (som i FEM) (!!!). Fra før av har jeg fått en 5’er og en 2’er, så dette var en gledelig overaskelse! Jeg må benytte anledningen til å takke Henning for lån av gradskive, Johan for lån av kalkulator, og Dag Morten for deling av kunnskaper. Kunne ikke klart det uten dere, og det er desverre ikke tull en gang… Sjø. Læll. Kjekt å bo med mattenerds altså. (:

Også krysser jeg fingrene for kjære Maria. Jeg både håper og tror frøkna gjorde det bra på intervju. Så kommer kanskje en tilbake til T-town iallefall. Maria er nemlig savnet her.

Dersom dere har 20 minutter til overs. Se på disse videoene. De er ganske awesome. Rett og slett.


About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. Så bra :) Grattis, Paddy! madskills ;)

    Svar
  2. I got skills that kills. :P

    Svar

Legg igjen en kommentar

