RSS Feed

Flotte folk og bra mennesker

Posted on

Words don’t come easy.

Jeg trives. Jeg trives. Jeg trives. Trives.

Det kan av og til være kjekt å oppsummere de siste dagers hendelser  for seg selv. Sånn…, for liksom å bekrefte at man faktisk er til. Registrere. Dokumentere. U catch my drift. Up goes down. Down goes up.

Jeg har feira bursdagen til Tord. Det var morsomt. Tord har en søt mormor. Og en snill mamma. Vi havna på Familien tilslutt. Jeg liker meg godt der! Utrolig bra mennesker! Dessuten heter dørvakta Tor. Tor er svensk. Tor husker Hèlen. Hèlen husker Tor. Det gjør jeg også, men han husker ikke meg. Kjipt. Fin kveld, fine mennesker, bra avslutning!

Også har jeg møtt Hèlen for første gang i år. Det var koselig, men vi var ikke så veldig sosiale. Hèlen er fortsatt heit, hvorfor har ingen kapra henne ennå? Com’ on før det er for sent.

Også har jeg møtt Stina og Henny. Og Marius da. Henny og Marius er kjærester. Søte kærester. Stina er og søt. Søtest. Faktisk. Iallefall når hun sitter vedsiden av meg i sofaen og ler av filmen vi ser på, fordi det minner henne om meg. Eller seg selv. Eller oss begge. Eller noen andre.

Også har jeg møtt Marion. Og Anders. Og Kenneth. Men Kenneth møter jeg ofte. Typ nesten hver dag. For han går i klassen min. Marion og Anders er bra mennesker. Men for all del, det er Kenneth også. Jeg sovna på sofaen til Marion. Mest fordi jeg var trøtt, og ville føle meg uthvilt. Etterpå skulle jeg nemlig møte noen.

Forresten, så skal jeg til Praha. I februar. Med de flotteste folka.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

4 responses »

  1. hehe…så koselig å bli nevnt i bloggen din da! :) Henny og marius er søte kærester! :p

    Svar
  2. Du er søt :D
    Og er ikke Tor fra nordnorge? Eller er det bare jeg som har blingsa? :P Uansett må vi på familien igjen snart!

    Svar

Legg igjen en kommentar

