RSS Feed

Heite Hélen og andre ting.

Hola godtfolk!

Vel, lenge siden jeg har blogga nå, men har vært ganske mye å gjøre i det siste. Har vært opptatt med skole, både hjemmearbeid og det sosiale. Har heldigvis havna i en super klasse hvor vi er veldig sosiale av oss. (Og veldig glad i kake! Vi innførte allerede første uke kakedag på fredager!) Når jeg ikke er opptatt med skole, arbeider jeg enten på Norstat (Hei, mitt navn er Patricia Nylander, vi holder for tiden på med en kort landsomfattende spørreundersøkelse, i den anledning lurer jeg på om du har anledning til å svare på noen spørsål?) eller med konfirmantarbeid i Byåsen kirka. Dessuten er jeg på leting etter ny plass og bo, er litt for dyrt å bo der jeg bor nå helt alene. Har vært på en del visninger, men enten så er de for dyre, for langt unna byen eller for små. Og når jeg først finner en fin liten sak, så har jeg hittil ikke vært den heldige som fikk den. Kjipt, men håper lykken snur seg snart!

I høstferien drar jeg og 9 andre fra klassen til Dublin. Jeg gleder meg! Det blir awesome, håper bare jeg har fått lån, lønn og stipend til da.

Vel, nå sitter jeg hos Hèlen, vi skal feire Erlend´s bursdag, så sitter nå og venter på resten av folket. Hipp Hipp Hurra for Erlend! Hélen er forresten verdens supreste venninne. Både glad, positiv og ærlig. Desverre er vi litt for like (Haha, fin måte å snike inn skryt av seg selv!), så siden vi begge også er veldig stae, hender det veldig ofte at vi er kraftig uenige og irriterte på hverandre. Det går heldigvis over ganske kjapt. Dessuten kommer Hélen fra Horten, og egentlig liker jeg ikke mennesker som kommer fra steder sør for Røros (det er helt sant altså!), men siden Hélen er så digg, så digger jeg henne likevel. Også skal hun bli trønder, hun er på god vei, begynner å få inn et par reale trønderske uttrykk nå og da. Hélen er forresten ustoppelig søt, og ganske heit. Så alle dere single trøndergutter der ute: ta kontakt med Hélen fort som svint! Hun kaller seg Helper på nettby, og på facer´n er det bare å søke henne opp via mine venner. <3

Mwahahahaha ;-) <- Mitt andre smileyfjes!

Blogges! – Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

3 responses »

  1. jaha, så dette ble plutselig en kontaktannonse for meg?? :P
    Jaja, håper at noen kjekke mennesker leser bloggen din da ;D

    Svar

Legg igjen en kommentar

