RSS Feed

She’s gone country!

«She’s gone country, look at them boots
She’s gone country, back to her roots
She’s gone country, a new kind of suit
She’s gone country, here she comes»

Da er konserten over, konserten jeg fortsatt ikke helt har innsett jeg har vært på. Konserten med Alan Jackson såklart. Jeg reiste nedover til Bergen tidlig fredagsmorgen og har tilbringt helga sammen med søte Maria.  Jeg har hatt ei rimelig flott helg, det dårlige været til tross. I Bergen var det countrystemning all over! Mennesker med cowboyhatter overalt og alle var like fornøyde!Vi fant til og med en koselig plass som spilte masse Alan Jackson! Sjøboden het visst det. Selve konserten var råbra, rett og slett. Tøft å faktisk se AJ live, hadde jeg aldri trodd jeg kom til å oppleve! Logistikken var heller dårlig, alt for lite vakter, alt for lange køer og kjempe dårlig lyd inne på VIP arenaen. Greit nok at jeg skulle ut til selve konserten, men hva med alle som kjøpte VIP av for eksempel helseproblemer etc.? At de hadde planlagt å sitte inne å se på… Jaja, regnet pøste ned og alle var søkkvåte, men det var så absolutt verdt det! Dessuten var det koselig å møte så mange kjentfolk, og alltid like morsomt å bli kjent med nye mennesker også! Fredag ble avsluttet med en liten tur innom militærleiren med to gamle venner jeg ikke har sett på lenge! Selv om jeg ikke forsto halvparten av det vi ble vist rundt på, var det ganske tøft likevel.

På flyturen hjem måtte jeg via Oslo, og da er det jo slik at bagasjen automatisk skal følge med, da jeg satt på flyet fra Oslo til Trondheim, og så ned på arbeiderne som slengte opp bagasjen, kunne jeg ikke unngå å se etter min egen bag. Redselen ble dermed stor da jeg innså at jeg faktisk ikke så den! Jeg beroliget meg selv med at den sikkert hadde forsvunnet i mengden og at flymennene hadde kontroll. Kapteinen sa: «Boarding completed«, og flyet var klart til å dra. Bakkemannskapet trakk seg unna, og der kom det plutselig en liten bil kjørende i full fart, han gjorde tegn til noen på bakken, og viste frem en finger for å symbolisere at det var 1 igjen. Og jepp, bak på bilen lå nemlig min bag! Hoho, heldigvis ble den med tilslutt den også!

«Pour me somethin’ tall an’ strong,
Make it a «Hurricane» before I go insane.
It’s only half-past twelve but I don’t care.
It’s five o’clock somewhere.»


aaaaaaaaaaaj

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

