RSS Feed

Hjemmelekser

Ane er ei skikkelig herlig jente, med en minst like herlig blogg, hun kan det å sette pris på de små, men likevel så viktige tingene i livet, og det er bra! Nå har hun også lagt ut to søte hjemmelekser jeg tenkte å bryne meg på. Det er en stund siden hun la ut den første, men siden jeg ikke har sett den før nå, tar jeg begge to med en gang.

10 ting jeg gleder meg til!
– Alan Jackson konserten i Bergen neste helg!
– Å begynne på skolen igjen!
– Å tilbringe mer tid med bestekompisen, vi begynner nemlig på skole sammen!
– Høstferien, for da skal jeg få treffe Joachim’s flamme, dessuten skal jeg til Lillehammer!
– Når jeg er ferdig utdannet og kan begynne å tenke på andre ting enn skole.
– Desember, årets koseligste måned!
– Å møte igjen alle hærmenn på Vinterblotet i vinter!
– Høsten!
– Neste Too Far Gone konsert jeg skal på!
– Å jobbe med det jeg virkelig liker!
– Neste års grilling i Sykkylven!

10 grunner til at jeg er heldig
– Fordi jeg har 4 tantebarn som er helt super!
– Fordi jeg har de beste vennene!
– Fordi jeg kom inn på første valget mitt til høsten!
– Fordi jeg har kjøpt meg Lips til X-box!
– Fordi jeg har en familie som verdsetter meg!
– Fordi jeg har fått oppleve Norges hytteperle, familiehytta på Hitra!
– Fordi jeg var med i Spelet om Heilage Olav i sommer, og fikk møte Sven Nordin!
– Fordi jeg har en storsignert plakat av Too Far Gone over senga mi, som jeg våkner til hver dag!
– Fordi vi har ganske billig husleie her vi bor.
– Fordi jeg skal legge meg i nyoppredd seng etterpå!

Besøk Ane og ta hjemmeleksa du også!

Nevnte jeg forresten at jeg drar til Bergen på konsert på fredag? Gjett om jeg gleder meg, det blir helt sinnsykt rått! Alan Jackson! Til Norge! På lørdag! Hurra, jeg er i lykkerus!

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

6 responses »

  1. Hihi, så veldig søt du er da:D Det var to fine lister, synes jeg. Gøy med konsert!

    Svar
  2. Fine lister! Hva skal du begynne å studere?

    Svar
  3. Det var fine lister ja, enig med de to andre :) Og så er jeg enig med deg også, Ane er litt herlig ja ;) Kos deg på konsert, det syns jeg du fortjener!

    Svar

Legg igjen en kommentar

