RSS Feed

Det finnes altså en grense.

Posted on

Det bobler. Det koker, og det koker slik vann i en kjele koker.  Alt dreier seg om MJ’s død. Jeg begynner å bli en smule lei. Da jeg fikk vite det igår var det greit at folk pratet om det, at det var om det på nyhetene og at enkelte skrev om det på facebook… Og det sier jeg, ikke bare koker det, det fosskoker! Det popper opp som bobler i et glass med cola.  Og det jeg synes er merkeligst, er når noen uttaler at det kom som et sjokk. Gjorde det det? Når man tenker over den sære personligheten hans og alt det han proppa i kroppen av unaturlige stoffer? Jeg tviler på at det var en ungdomskur han gikk på. Vel, jeg besteme meg iallefall for å slå av alt av medier, og sette meg alene i godkroken med en bok. Alt er stille rundt meg, før jeg plutselig legger merke til den duren som har surret i bakgrunn i hele dag. Jeg tenkte ikke særlig over det før jeg nå hørte hva det var for noe. Joda. Michael Jackson låter, om og om igjen, på full guffe. I gata MI. Jeg klappa igjen boka og slo på daten igjen.  Jeg. er. lei. Og dette er bare begynnelsen. Men for all del, musikken hans var grei den..

Ikke for å være frekk altså, men denne var litt morsom.

Ikke for å være frekk altså, men denne var litt morsom.

Velvel, jeg har 6 mygg flygende rundt omokring i leiligheta, og jeg har ellerede fått et par stikk. Men så god og snill som jeg er, kan jeg bare ikke knerte de heller. Stygge mygg.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

3 responses »

  1. Hahahha, herlig tegneseriebilde! :D Åhååh, Horatio med sine punch lines…

    Svar
  2. Hehehe :P Jeg skjønner at du er lei altså! Jeg har stått på jobb i åtte timer idag, MED P4 på, og de spiller MINST en MJ-sang i HALVTIMEN! Gosh!

    Svar
    • Hihi.. Ja ikke sant..? :-P Men utrolig nok synes jeg det har dabbet av ganske fort! Fortere enn jeg trodde! Er ikke så ille nå som det var. :-)

      Svar

Legg igjen en kommentar

