RSS Feed

Tenn et lys for den du tenker på.

Posted on

Heisann igjen!

meg, Kent og Kari. Stemning :-)

meg, Kent og Kari. Stemning :-)

Da er Sommerfestivalen over for denne gang også. Var en morsom festivalhelg, med en tragisk slutt… Etter ei helg med mye morro, mange kjente rundt omkring, kamerateam i vårt eget telg, bra stemning og mye bra musikk, var det på tide å sette nesa hjemover. Vi pakka sakene våre, og siden Anders hadde parkert bilen på parkeringsplassen, måtte vi gå ut fra området. Rundt svingen møtte vi på politisperringer. Så og si alle andre rundt omkring hadde pakket ned telt og lavo’er, men innenfor denne politisperringen så det ut som om tiden hadde stått stille. Lavo, telt og partytelt sto fortsatt nøyaktig slik det ble forlatt kvelden i forveien. Ølbokser, brukte griller og tomme plastikk-krus lå spredt rundt omkring, og rundt sperringene var stemningen heller ganske laber. At noe hadde skjedd forsto vi jo fort, men hadde altså ikke trodd at noen hadde gått bort. Han ble bare 23 år, etter en morsom helg med kameratene sine hadde han lagt seg for å sove i bilen…, neste morgen var det ingen som fikk liv i ham. Mine tanker går til de nærmeste, slekt og venner. Ingen fortjener slikt, uansett alder! Når en helg som skulle vært en minnerik opplevelse for guttegjengen, ender med et dødsfall, er det for meg helt ubegripelig. Veldig, veldig trist.. Da jeg leste det måtte jeg tørke øynene, lyset er tent for deg.  Hvil i fred Eivind.

Fotograf: Christina Walter

Fotograf: Christina Walter

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

