RSS Feed

Med sola i ryggen

Posted on

Hei igjen!

Igår kom jeg hjem fra en meget bra leir for 2-årskonfirmantene. Vi har hatt det så kjekt, at det ble veldig trist å forlate dem på togstasjonen fredag… Vi var på Solhaug på Åsen ved Levanger, utrolig bra folk som jobba der, og utrolig bra leirplass! Masse å finne på, aldri kjedelig verken for barn, ungdom eller voksne..! Kan blant annet nevne, hinderløype, kano, ATV-kjøring, paintball, trampoline, Fritt fall, SEGA-spill fra 1998 (!!!) og badestamp! Kjempeherlig. Vi merka også veldig godt at de som jobba der likte det de holdt på med, var alltid tilstede dersom det var noe, humørfylte og omgjengelige. Jeg skal heldigvis tilbake dit om en 2-ukers tid for å være med sommerleir for de siste konfirmantene!

Kjempegjeng! <3

Kjempegjeng! <3

Idag har jeg og Thomas vært på kinaresturant med Thomas sin mamma og hans søster, Line. Koselig og veldig god mat! Kan nevne mango kylling, lam, røkt biff og fritert scampi. Enkelte ting ble litt for sterkt for meg, da jeg trodde jeg skulle krepere av en saus…, men veldig godt og hyggelige servitører.  Slik skulle alle servitører vært!

Jeg og Maria skal forresten på konsert i sommer! Jeg gleder meg veldig masse! Artisten er Alan Jackson, en veldig kjent country-artist fra USA. Første gangen han kommer til Europa, også kommer han til Bergen! Fantastisk! Det er faktisk så utrolig at jeg skal dit, at det ikke har gått opp for meg ennå! Alan Jackson liksom! WOW!

Og ikke nok med det, men Too Far Gone, kommer ut med ny plate den 25 mai! «Med Sola I Ryggen» heter den, gleder meg masse til jeg fingra i den! Anbefaler alle dere andre til å kjøpe den også…! Hehe…

tfg

Blogges! – Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

6 responses »

    • Jasså herr Ullavik? Hva mente du med det? Alle fornærmelser mot bandet tar jeg som en fornærmelse mot meg! =)

      Svar
  1. You rock!;D

    Svar
  2. too far gone e liksom must <3

    Svar

Legg igjen en kommentar

