RSS Feed

Min 17.mai

Posted on

Hei sveis!

Natt til 17. mai, arrangerte vi surprise-party for Anders, som har vært i Bali i hele 3 måneder! Vi var ganske gira, skulle opp på hybelen hans mens han var nede og spiste middag med familien. Sneik oss over en hage, under et tre, over et gjerde og rundt et par busker, for å ende opp ved trappa som førte opp til Anders. Lista oss opp og trippa stille inn i leiligheten. Hviska til hverandre og fant stille fram glass og diverse. Tenkte at vi hadde god tid, så vi gikk ut på trappa slik at røykerne kunne ta seg en røyk…, og gjett en gang hvem som kom opp trappa som var innendørs mens vi sto ute med ryggen til.. Jepp, Anders.  Så ble litt amputert surprise party, men var likevel en veldig morsom kveld!

Selveste.17.mai ble først feiret med mine gode venner Hèlen, Lise og Rikke.  Sto og så på borgertoget før vi kjøpte oss pølser og is! Deretter gikk turen til mamma, som serverte rømmegrøt og spekemat! NAM! Min bror Tommy og tantebarnet mitt Joachim var der også. Koselig å treffe dem igjen.  Senere gikk turen til tivoli, hvor iallefall jeg storkosa meg! Ble nesten litt hes i stemmen etterpå.

Og forresten.. en liten intern en: «No har æ gjort leksa mi…» Hmm

Velvel.., vi blogges! –Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

