RSS Feed

Surprise

Posted on

Hei!

Jordbær er nydelig. Særlig med fløte og sukker på. Nam! Det har nemlig jeg spist idag.

Igår gikk jeg i tog, vifta med det norske flagget, sang nasjonalsangen vår, spiste pølser og is, drakk brus, deltok i poteløp og sykkelløp og kosa meg skikkelig. Neida, jeg lever ikke to dager inn i framtiden, men vi hadde 17mai fest i barnehagen! Sola steika og både barn og voksne forspiste seg på pølser!

Angående sommerens festivalliv, har jeg atter en gang småforandra på småplanene mine. Jeg tror nemlig jeg skal til Vinstra likevel. Min musikk, mitt folk! Eller noe i den duren… Men kjenner jeg meg selv rett så er sannsynligheten for at jeg også drar til Selbu ganske stor. Blah.

Og forresten, jeg har kjempelyst til å skrive hva jeg skal i kveld.., men kan nesten ikke gjøre det. Det er for risikabelt rett og slett. (Nei, jeg skal ikke rane en bank) Jippi Kay Ey! Jeg gleder meg!

Stay Country, Pat with the hat.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

3 responses »

  1. Åh, nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på det siste punktet der. Noen mulighet for at du forteller om det når kvelden er overstått?:P

    Svar
  2. Kanskje..? Kanskje ikke? :-P Vi får se… hehe..;-D

    Svar
  3. Hehehe… Valgets kvaler?

    Svar

Legg igjen en kommentar

