RSS Feed

Jeg har gode venner

Posted on

Hva jeg setter pris på hos en god venn:

  • Å være en god lytter
  • Komme med gode råd
  • Tulle, tøyse og være veldig usaklig
  • Stole på hverandre
  • Tilgi hverandre
  • Føre seriøse samtaler og diskusjoner
  • Vise at man bryr seg
  • Respektere andre meninger
  • Ikke være redd for å være 110% seg selv
  • Ikke være flau over hverandre
  • Bidra til å føre vennskapet videre, sette av tid til hverandre, finne på ting
  • Gjøre snille og gode ting for hverandre
  • Kunne ta opp vanskelige tema, og likevel prate om det

n693420121_1928403_9256

Sol. Sommer. Vi er ikke engang kommet til Mai måned, men likevel er det t-skjortevær ute! Det gjør både meg og de andre trønderne glade og smilende! På fredag var jeg på årets første tak-vorspill! Joda, selv om sola forsvant rimelig fort, var det absolutt ikke kaldt, og veldig koselig! Lise feira nemlig bursdagen sin, hipp hipp hurra!

Jeg er derimot litt bekymra for min festival-sommer. Har ennå ikke funnet ut hvor jeg skal på festival. Sommerfestivalen i Selbu er utsolgt for lenge siden, og mine venner vil alle da på helt forskjellige festivaler. Jeg heller mest for Vinstra festivalen, så vi får se, vi får se…

– Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Sv: Joda, det er jo min munn, men det er en etterligning av en annen større blogger:)

    Svar

Legg igjen en kommentar

