RSS Feed

På Flukt fra Bjerkely

Posted on

Heihei!

Jeg har vært på På Flukt i helga. Har hatt det helt topp! Flotte instruktører fra Røde Kors Ungdom som var med, en super gjeng rett og slett! Veldig herlig å ha med den gamle traveren Jan Kåre, som egentlig ikke er instruktør lengre, for ikke å glemme spillederen Karl Johan, som gjorde en veldig god jobb og leda spillet på en meget god måte, til tross for mange syke instruktører og mye syting og klaging fra arrangør. Jeg må forresten ha gått rundt i min egen lille boble hele helga, for de fleste understreka vel at det hadde blitt litt stress til tider av forskjellige årsaker, men det har ikke jeg merka noe til i det hele tatt. Jeg har tatt helga helt med ro, og gjort det jeg skal gjøre, pluss litt til, og må tydeligvis ha vært blendet for alt som heter stress. Jeg liker ikke å stresse, så bare bra det! Fine deltakere også forresten, merker veldig god forskjell på folkehøyskole-elever og konfirmanter. Helt annen motivasjon og forståelse for det som skjer rundt dem. Blant de fleste iallfall.

BarskeKim og Thea og Kristin i bakgrunn

BarskeKim og Thea og Kristin i bakgrunn

Hihi.., Karl Johan er fornøyd!

Hihi.., Karl Johan er fornøyd!

Thea, Kim Stian og meg i landsbyen! Fint.

Thea, Kim Stian og meg i landsbyen! Fint.

En av instruktørene som var med, var BarskeKim, han får sitt eget lille avsnitt fordi han er så barsk! (Også vil jeg være med i konkuransen hans). BarskeKim er en utrolig morsom fyr, som det absolutt ikke er kjedelig å være i nærheten av. Alltid noe morsomt som foregår. (Om man ser bort fra når BarskeKim er veldig trøtt, og sovner i stolen) Noe annet som er minst like morsomt, er bloggen hans! Han videoblogger for det meste, og det uansett hvor han er. Om han så er på taket av en skole, liggende på gulvet, sittende i en sofa, liggende i senga, på skolen, utendørs.. Ja, uansett hvor han går kan det virke som han har med seg kameraet sitt. Veldig søt og underholdene blogg, som anbefales for alle fjortisser mellom 13 og 35 år. For å komme til BarskeKim sin blogg, trykk her.

Forresten, en dag i forrige uke, husker ikke hvilken, var jeg med Thomas på jobb. Se bildene under.

Thomas foran på disken

Thomas foran på disken

Thomas på lageret

Thomas på lageret

Hjul-TM

Hjul-TM

Kjærestan sjø.

Kjærestan sjø.

Vår på Nardo Bil!

Vår på Nardo Bil!

Morsomt vi har det..

Morsomt vi har det..

Siden jeg nevnte tre av instruktørene jeg var på spill med i helga, føler jeg at jeg må nevne resten også, for alle var nemlig like herlig, og derfor blir det urettferdig om ikke navnet dems er nevnt også. Sådeså. Så hei søtinger Amina, Thea, Marthe, Thor-Håkon, Mohammad, Per Morten, Ingrid, Kristin, Christopher og Linn.

Bloggehilsen – Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

3 responses »

  1. åååh.. du e så søt!! :p hehe

    Svar
  2. Du har blogga om oss:) Det var kult:)
    Flotte bilder:P

    Svar
  3. Æ flire bare masse æ ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

