RSS Feed

Påskepåske!

Posted on

Hei på deg, sa påskeharen før den hoppet videre på sin veg…

For en herlig påske dette later til å bli! Ikke det at jeg har noen spesielle planer, men dersom den fortsetter slik, er det all grunn til å glede seg!

For det første er det jo det knallfine påskeværet, blir ordentlig happyhappy når man står opp og sola skinner inn gjennom ruta, og når man stikker nesa si ut døra, innser man at sola faktisk varmer også! Deilig!

Sola skinner bak Lademoen kirke.

Sola skinner bak Lademoen kirke.

På fredag starta jeg ferien med å bare slappe av med kjæresten. På lørdags ettermiddag rydda vi hele leiligheta, og ommøblerte på både stue og soverom. Forandring fryder! På kvelden kom det folk på besøk, og det utvikla seg til et morsomt vorspill, med mange forskjellige mennesker. Søndag ble jeg halveis vekt av søstra mi, som dro meg med til pappa, farmor og farfar. Der er det lenge siden jeg har vært, så det gjorde godt i kropp og sjel. Avslutta søndagen med en koselig påskeaften hos Helen, med Lise, Rikke og Jonas. Vi bakte boller og spilte brettspill. (Friends spillet anbefales, veldig underholdende!)

Marius, Henny, meg og litt av Helen på vorspill hjemme hos oss.

Marius, Henny, meg og litt av Helen på vorspill hjemme hos oss.

Hèlen og Lise på påskeaften

Hèlen og Lise på påskeaften

Mandag var vi en gjeng på 10 stykker som dro på laserX. For dem som ikke vet hva det er, er det på en måte et skytespill «in real». Altså, ikke på datamaskina, men i en ordentlig labyrint på ca 600 kvm. Vi ble delt inn i to lag, og fikk laserpistoler, utrolig gøy å snike seg stille rundt i mørket, rundt et hjørne, under ei bru, og plutselig overraske noen på motspiller laget ved å skyte dem i ryggen! Jey! Poeng til meg! Og faktisk.., så vant laget mitt! Team Green! Hurra!

Gjengen på LaserX!

Gjengen på LaserX!

Idag har jeg vært i byen med mamma’n min, vi gikk litt rundt i butikker og shoppa litt småstasj, før vi satte oss på Mormor’s stuer og spiste deilig lunch. (Mamma spiste «Sjæfs-salat», og jeg spiste noe sånt som «Pasta med kjøtt og gratinert ost, servert med deilig salat».  Nais! Etterpå dro jeg opp til Nardo bil, hvor Thomas min jobber, og derfra dro vi til Ikea, og møtte søstra mi «Jaja», og tantebarnet mitt Emrik. På Ikea spiste vi kjøttboller, og på gåturen hjem tok jeg og Thomas masse rare bilder. Herligt.

Thomas prater i mobilen

Thomas prater i mobilen

Thomas prater i telefonen

Thomas prater i mobilen

2 føtter på tur

2 føtter på tur

Her sitter jeg og venter på toget ?

Her sitter jeg og venter på toget ?

Togskinner

Togskinner

Sliten brusautomat

Sliten brusautomat

Yeah

Yeah

Patsy på tur

Patsy på tur

Kjæresten!

Kjæresten!

Finner du meg? Bak treet ;)

Finner du meg? Bak treet ;)

Og forresten, gratulerer så masse til Kjersti, som nybakt mamma! Velkommen til verden lille prins! <3

Hipp Hipp Hurra for en aldeles herlig, morsom, spennede og innholdsrik påske! Hva gjør du i påska?

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

7 responses »

  1. Mormors er så koselig!

    Svar
  2. Det du spiste på mormors heter pasta med fløtekjøttsaus…hehe..Bra du likte det;)

    Svar
  3. Høres ut som om du koser deg i påska. Det høres bra ut! God påske til deg!

    Svar
  4. Ah, koselige bilder! Og sånn laser-ting høres så morsomt ut:D

    Svar
  5. Laser-ting ER veldig morsomt :P Hehe.. :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

