RSS Feed

LillePatsy

Posted on

Hei igjen!

For ei stund siden, hadde Jentesnakk-jentene lagt ut bilde av seg selv om liten i bloggen. Jeg hadde da ikke noe bilde av meg, men det har jeg nå! Seee, sånn så jeg ut da jeg var lillePatsy!

LillePatsy på juleaften! Dukka jeg pakker opp ble yndlingsdukka mi, og fikk navnet Micki! Har den ennå såklart.

LillePatsy på juleaften! Dukka jeg pakker opp ble yndlingsdukka mi, og fikk navnet Micki! Har den ennå såklart.

Ikke det beste bildet av LillePatsy, men det eneste bildet jeg har her og nå..

Jeg elsket å leke med dukker da jeg var lita, hadde 3 stykker. Micki, Lasse og Sofie, pleide å kle på dem hver dag, ettersom hvilket vær det var ute.. Hehe.. Micki var best da, for hun hadde myk kropp og ekte hår. Lasse hadde også myk kropp, men likevel litt «stivere» enn Micki.., men han kunne skrike og rope på mamma! Sofie var BabyBorn dukke, noe  jeg ønska meg lenge før jeg endelig fikk det. Det så jo så gøy ut å kunne mate dukka si, og sette henne på potte etterpå! Men da jeg endelig fikk henne, fikk jeg nesten aldri lov til å mate henne, fordi det ble så mye styr etterpå. For da måtte mamma rense henne innvendig med rensestoff som fulgte med.., hvis ikke råtna hun innvendig! Kjipern!

Forresten så hadde jeg 3 yndlingsbamser også. Per, Kalle og Pus’n. De har jeg alltid hatt, og dem var med meg uansett hvor jeg skulle. Har dem ennå, men Thomas liker ikke å dele armkroken min med noen, så dem har fått en koselig liten oppholdsplass i klesskapet mitt enn så lenge. Når jeg var redd for ett eller annet, var Per alltid den jeg tok tett inntil meg, for da forsvarte han meg! Sådeså. Tilsammen må jeg ha hatt en rundt 50 bamser…, hadde hele rommet fult! Og i en periode hadde jeg alle i senga! Pleide å sette dem opp i en mur rundt meg, slik at de beskytta meg om natta, for da ble dem såklart levende! :)

Hadde du spesielle dukker og bamser du var veldig glad i? Ga du dem navn?

Bamseklem Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

8 responses »

  1. Så skjønn liten Patsy! Hadde ei tøydukke som het dukkelise, det er den eneste jeg fortsatt har :) Og den er kjempestygg :P

    Svar
  2. Haha, søte lillePatsy! Likte hårfontenen på hodet;D

    Svar
  3. Tror jeg hadde akkurat like mange bamser som deg, søta. Men den jeg var mest glad i, var kattepusen min Kasper. Selvfølgelig oppkalt etter røver’n i Kardemommeby. Sjekk foresten ut min nye OPPDATERTE blogg ;)

    Svar
  4. Søt du var!! :D
    Joda, dukker og bamser hadde jeg i massevis jeg og – og ALLE hadde navn ;) Dukkene hendte det seg bytta navn etter hva jeg lekte, men bamsene har alltid hett det samme :)

    Svar
  5. Søte lillepatsy, som foresten fortsatt er søt.
    Jeg har hatt masse bamser og dukker, men egentlig aldri sånne skikkelig favoritter. Navn har de hatt, men har bytta litt på. Dukkene mine har aldri vært levende liksom..

    Svar
  6. Forresten så har læreren min forsatt en dukke fra hun var liten, og den heter Sandra :P

    Og hårfontene hadde jeg også før i tiden, hehe ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

