RSS Feed

Learning To Love You More

Posted on

God ettermiddag!

Jeg kom over denne siden: Learning To Love You More. Veldig søt side, anbefaler deg å sjekke den ut! Jeg har iallefall plukket ut 10 av oppgavene på siden, som jeg vil gjennomføre. Har ikke noen frist for å gjennomføre dem, men tar det når det passer seg sånn. (Først og fremst må jeg finne laderen til kameraet mitt. Ja, for nå har jeg nemlig funnet kabelen…)

Mine 10 oppgaver er:
#9 – Draw a constellation from someone’s freckles.
#10 – Make a flier of your day.
#11 – Photograph a scar, and write about it.
#27 – Take a photo of the sun.
#37 – Write down a recent argument.
#43 – Make an exhibition of the art in your parents house.
#50 – Take a flash photo under your bed.
#53 – Give advice to yourself in the past.
#58 – Record the sound that is keeping you awake.
#70 – Say goodbye.

Tror jeg starter med en av oppgavene iløpet av helga! Stay tuned. Også utfordrer jeg alle dere som blogger til å lage deres liste med oppgaver også! :)

På bussen idag la jeg merke til en snedig versjon av eldre plagsom dame. Hun satt på bussen med sitt barnebarn (velger jeg å tro), og så ganske stolt og glad ut. Så sier hun;
– «Ka har du gjort på skolen idag da?»
– «Ingenting spesielt..» (barnebarnet)
-«Ka du pleie å gjør om ettermiddagan da? Spille du nå fotball da?»
-«Ja. Og ishockey.»
-«Ishockey? Når e det da? Enn fotballen da? Går du på begge du da?»
-«Ja.»
-«Får du tia t det da? Ska du itj slutt på en av dem da?»
-«Ja… æ får tida t det.. først… går æ på fotballtrening.. også… sykle æ t ishockey’n.. det går bra…»
-«Vil du velg begge du da ja. Enn gitar’n da? Spille du fortsatt på den da?»
-«Ja…» (tydeligivis ganske lei bestemora’s spørsmål..)
-«E det bare du det da? Eller e det fler å da?»
-«E bare mæ ja…»
-«Du må spill for mæ når vi kjem hjem du da!»
-«Ja….»

Ikke bare det at hun stilte masse spørsmål med ordet «da» tilslutt, men hun hadde en slik gammel dame pipestemme, også snakka hun så veldig fort, så det var igrunn ganske komisk å sitte bak dem på bussen. Barnebarnet stakkar, bare sukka og prøvde å unngå spørsmålene hennes.. Hehe, kunne ikke unngå å smile litt for meg selv.

Lys

Koselig på bordet vårt.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. Spennende oppgaver du har valgt deg. Følger spent med, og kanskje jeg tar noen utfordringer selv også etterhvert. Hi hi, du observerer mye bra på buss du :)

    Svar
  2. Herlig prosjekt, og jeg gleder meg til å se resultatet av oppgavene dine:D

    Svar

Legg igjen en kommentar

