RSS Feed

Festivalsommer?

Posted on

Hei igjen dere!

Det er mars. Det er vår! Det er herlig! Uansett.., sommeren nærmer seg med stormskritt og det er snart festivaltid, og jeg har ikke bestemt meg for årets festival ennå! Nesten litt krise, for det begynner snart å bli utsolgt! Og jeg må jo på festival, ingen sommer uten. Jeg kan altså velge mellom:

– Sommerfestivalen i Selbu
Hit drar jeg gjerne med mange venner, og jeg møter flere venner på festivalområdet. Har vært der to ganger før, og det er ordentlig morsomt! Joda, kanskje litt harry, men jeg elsker harry!  Norges største fest!

– Storåsfestivalen
Tror ikke det er så mange som skal hit, men noen er det alltids, dessuten møter jeg jo mange andre mennesker som også er der! Magisk stemning og mye som skjer!

– Trænafestivalen
Aldri vært der før, men har lenge hatt lyst. Har hørt mye bra om denne festivalen, og møter sikkert på gammelt kjentfolk fra Nordland dersom jeg drar oppover. Hvem jeg får med meg herfra er uvist, men noen må man vel klare å lure med seg? Spesiell festival ytterst i havgapet! Utrolig vakkert!

– Sweden Rock Festival
Har heller ikke vært her før, men mye rå musikk! Ikke så mange venner av meg som skal i veg, men tror nok min kjære kjenner en del. Pluss at jeg har ei venninne som prøver å dra meg meg. Hadde vært skikkelig morsomt å dratt på denne festivalen!

– Countryfestivalen i Vinstra
Jeg elsker jo country, så hva er vel da mer normalt enn at jeg drar på en countryfestival? Har skikkelig skikkelig lyst, spørsmålet er bare hvem jeg skulle dradd med. Tenk deg all den gode musikken da!

Problemet er jo bare det at jeg kun har råda til en av disse festivalene. Mest sannsynlig blir det Sommerfestivalen, siden nesten alle jeg kjenner skal dit. Jeg gleder meg masse! Må bare virkelig bestemme meg for den først, noe jeg har vanskeligheter med å gjøre, siden jeg fryktelig gjerne vil på de andre også!

Forresten, når jeg drar på festival, er det ikke kun for konsertene eller kun for festinga. Jeg drar på festival først og fremst for samholdet og alt livet! På festival er alle som en stor vennegjeng, det er så gøy! Det året jeg var på Storås…, ..var jeg kun på en konsert…, det sier litt. Velvel, hvert år lover jeg meg selv å få med meg flere konserter, men slik blir det aldri. Jeg elsker festivallivet likevel jeg :)

Siden jeg savner bilder i bloggen min, legger jeg ut litt bilder fra tidligere festivaler :)

Selbu1

Gode kamerater på vei til telt-plassen etter en konsert.

Patsy er veldig glad! Og ja, jeg har fått lånt meg en caps!

Patsy er veldig glad! Og ja, jeg har fått lånt meg en caps!

Sol på Storåsfestivalen! Se, jeg har ødelagt en stol!

Sol på Storåsfestivalen! Se, jeg har ødelagt en stol!

Hva med deg, skal du på festival i år? Har du en annen festival å anbefale meg også kanskje?

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. ser ut til at jeg skal til Hovefestivalen:-P

    Svar

Legg igjen en kommentar

