RSS Feed

Pingu drikker øl!

Posted on

God morgen!

Ja, jeg har sånn ca. stått opp, for inatt la jeg meg ikke før 03.30! Hva jeg gjorde oppe så sent? Joda, jeg leste blogger! Leste diverse blogger i hele går faktisk! Så mye annet har jeg å finne på! Kom over veldig mye forskjellig, så mye rart og morsomt mange skriver om! Dessuten har alle gode blogger en «hjemmelaga style», og masse bilder. Ergo, to fine feil med min lille blogg. Jeg kan jo null nada niks om layout og sånt, så det er litt kjedelig. Jeg ser jo det at bloggen min ikke akkurat ser så fengende ut, grønt gress som header.. Jo’a..! Og ang. bilder på bloggen.., jeg finner fortsatt ikke kabelen til kameraet mitt, så får ikke lagt inn bildene. På tide med en real oppshining i hjemmen, kanskje jeg finner den da!

Kom forresten på noe veldig morsomt her istad. Tantebarnet mitt, Emrik (verdens skjønneste), er snart 4 år, og i den alderen er Pingu veldig underholdende å se på. Før jul en gang, hadde han fått seg Pingu-film. Stas! Da han skulle fortelle Tanta si om det her, ramsa han opp forskjellige episoder… «Pingu på isen», «Pingu på tur» osv.. Og til slutt, da han egentlig var ferdig, sa han: «Og Pingu drikker øl!» Haha, det lo vi ganske godt av! Søteste gutten.

Nå skal jeg snart lage frokost (lunch?) til meg og min kjære. Lurer på om jeg skal orke å koke egg.., eller om jeg skal være kjedelig og gå for hvitost? (Jeg burde egentlig være grei, og lage egg, Thomas har vært veldig snill i det siste, lager både middag og kveldsmat, bare jeg sier hva jeg skal ha) :) Nei, jeg kan ikke klage på servisen iallefall. <3

– Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

4 responses »

  1. Tidlig krøkes, den som god krok skal bli?;D

    Svar
  2. Hehe, headeren din er fantastisk! Ser ut som at vannet renner ut på høyresiden :)
    Og ja, det er litt morsomt å lese andre blogger :)

    Svar
    • Hihi.. Bytta header etter jeg skrev det innlegget, ble mer fornøyd ja, koseligere med «eget-tatt-bilde» :)

      Svar

Legg igjen en kommentar

