RSS Feed

Too Far Gone rocker Prinsen Hotel!

Posted on

Hei rara!

Rart hvordan folk tolker ordet «rar» så forskjellig… Jeg blir ofte kalt rar, og jeg tar det absolutt ikke som noe negativt.. Ja, jeg er rar, sånn er det bare, jeg liker det, for hvem er vel ikke rar? Jeg kan med hånda på hjertet virkelig ikke si at jeg kjenner noen som ikke kan betegnes som rar. Å være rar er bra! Så derfor synes jeg det er så rart at enkelte bruker det som om det var noe negativt… Hva mener du?

Men over til noe annet.., hvor var jeg igår? Jo, jeg var på Prinsen Hotell! Hvem var der? Mange folk! Hvorfor det? Fordi Too Far Gone spilte der såklart! Åh, lykkerus! Jeg vorsa litt rolig hos Jan Fredric med TM og gutta, før jeg måtte innse at jeg aldri kom til å få med meg dem på konsert, så jeg dro alene. Betalte meg inn og plasserte meg fint foran baren. Kjøpte meg en øl, og speida etter Anne Mette og gutta. Møter ingen før jeg plutselig ser en smilende Ola (el-gitarist) som sier «Heeeei!» til meg:) Da ble jeg glad. Ble med inn backstage og ga alle gutta en ordentlig go’klem før spillinga starta. (Dem kan å klemme, det skal dem ha!) Åh, jeg storkosa meg! Blir ordentlig glad av å være sammen med dem, dem er jo alltid like smilende og hyggelig! Go’guttan mine ;)

Under konserten var jeg såklart strategisk plassert foran scenen. Der var det to småjenter som konstant sto og pressa mot min direction, så ble tilslutt lei og pressa alt jeg hadde tilbake. Da klaga dem til vakta, og vakta kjefta på meg. Haha, da lot jeg dem bare presse så mye dem ville uten at jeg pressa tilbake, for jeg ville jo ikke ende opp utenfor konsertlokalet før konserten var over! Mens jeg sto der foran scenen, kom plutselig Anne Mette snikende bakfra også, det var koselig! Desverre var det ikke særlig stemning blant gutta for nachspill etter konserten…, kanskje neste gang?

Noen må forresten minne meg på at jeg har en blogg av og til, jeg har nesten glemt det to ganger nå… :P

– Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

3 responses »

  1. Yo!
    Du blogger av og til du også, ja!
    Godt å se du er i live, har tross alt ikke sett degpå uminnelige tider, selv om vi begge er i Trondheim…

    Svar
    • Yo in the flow!
      Blogger ja, det gjør jeg.. :) Morsomt tidsfordriv det. Det er sant, teit at det blir sånn :P Skal du på spill før sommeren da?

      Svar
  2. Sv; Ikke bare skriver vi om det samme, vi har også samme mening om saken, og hva er det? Jo, det er bra! :)

    Jeg syns det er kjempepositivt å være rar, jeg.

    Svar

Legg igjen en kommentar

