RSS Feed

Walkie-talkie venner!

Posted on

Heisann Verden!

Nå er jeg på leir. Det er helt konge! Sitter i sofaen og tenkte å ta en liten rask blogging. Men aner ikke hva jeg skal skrive, for det er så mye å velge mellom! Jeg går rundt som et eneste stort glis! Wohooo! :D

Men en ting må jeg nevne. Vi har 6 walkie-talkier. Jeg hadde en periode en av dem. Imorges slo jeg på, bare for fun (vi bruker dem egentlig kun om natta). Jeg prøvde å calle opp noen av dem andre, og fikk svar: «Hva sa du?» «Nei, det var ikke jeg som sa noe!» «Hmm…, da må det være noen andre på linja». Haha.., joda, jeg svarte jo såklart tilbake, til de to guttene, og slik har vi holdt på i hele dag:P Det er vist to elektrikere som arbeider rundt her vi bor, så det er skøy! Haha, morsomt å prate med ukjente folk på walkie-talkie! :D

Men nå må jeg stikke igjen, sjekk ut shelterweb.no!!! Video fra leiren! :D

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

One response »

  1. Walkie-talkie kan gi mye moro, hehe:D

    Svar

Legg igjen en kommentar

