RSS Feed

Vinterleir

Posted on

Hei!

Akk, den der bussen.. Jeg skulle så gjerne ønske jeg ikke hadde overfølsomme ører når jeg sitter på buss! Jeg blir så flau når det oppstår leie eller flaue situasjoner! Selv om jeg har null grunn til å bli det. Flau på andres vegne. Derfor er det veldig smart å ha med seg hodetelefoner og musikk! Men ekstra kjipt når man finner ut at batteriet er flatt…

Idag må jeg pakke.  Skal på vinterleir med 80 konfirmanter. Det blir morsomt, men slitsomt!! Vi drar onsdag, og kommer hjem søndag.. *pjoh* Jeg skal iallefall sørge for nok søvn, det må jeg! Særlig siden jeg skal jobbe fra 07.15 til 20.00 neste mandag… Gleden står ikke akkurat i taket der nei… I anledning leiren skal jeg sette opp hvem som skal ligge på rom med hvem. Har fått inn alle sine ønsker nå, så må bare sette dem sammen slik at flest mulig blir fornøyd. Det kan bli litt av et sirkus. Gjorde det samme til høstleiren, så av erfaring vet jeg at det absolutt ikke er bare bare. Gutterommene er forsåvidt ok, de vil ligge på rom med dem dem henger mest med. Men jentene… Hjelpes.., De vil ligge med henne, henne, henne, og henne til en forandring, men for all del ikke henne, henne eller henne, selv om dem egentlig er bestevenner… Gosh. Gutter er så enkle dyr :)

Jeg savner bilder på bloggen min, yes I do. Men på grunn av min fantastiske kjæreste, så har jeg ikke nett på min egen laptop, så må sitte på typen’s dumme datamaskin.. Og her er jo ingen bilder… Jeg håper han snart tar til fornuft og installerer tilbake internettet på laptopen ;) (Hint Hint Thomas) Kanskje når jeg kommer tilbake, så har han gjort det? :D *krysser fingre og tær*

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

4 responses »

  1. Hehe, buss er ikke alltid like lett :P

    Leir høres både morsomt og slitsomt ut ja, håper du får det fint uansett :) Og, så morsomt at du har begynt å blogge igjen! :)

    Svar
  2. Masse lykke til med leir! Jeg vet hvor slitsomt det kan være, men også hvor verdifulle de gode opplevelsene er. Kos deg!

    Svar
    • Takk for det, skal kose meg ja! :) Det er det som er så gøy på leir, masse gode opplevelser med ungdommene! :)

      Svar

Legg igjen en kommentar

