RSS Feed

Rattkjelke action

Yello!

Idag har jeg vært på jobb. Konfirmantene skal ha samtalegudstjeneste imorgen, så idag har vi forberedt oss til det. Dessuten har vi snakket mye om leiren vi skal på neste uke. Det blir bra, jeg gleder meg. (Men gruer meg til jeg kommer hjem… Max sliten!) Da vi var ferdige var Håkon så snill å kjørte meg helt hjem til Buran! Det var kos! Takk skal du ha :)

Dessuten. Har jeg sittet på rattkjelke idag. Med hjem og finlandshette på. Og refleksvest. Bak ei bil. Haha! Det var skikkelig gøy! Kenneth (my bestmate), kom og henta meg og Thomas, før vi henta to andre kompiser av gutta, også dro vi til Granåsen (skianlegget), med rattkjelken i bakrommet. Først satt Thomas på, kjørte litt sakte i starten og gassa på litt mer etterhvert. Helt til han datt av. Det samme med de andre gutta. Så var det min tur. På med hjelm og utstyr. Svette litt i panna, krible litt i magen, tenke at joda, jeg må være tøff nå. Poff, så var jeg i bevegelse. Hahaha, aldri vært så redd og hatt det så morsomt på samme tid på lang tid! Og det morsomste var at jeg ikke rulla av, for uansett hvor brå svinger sjåføren prøvde å ta, holdt jeg meg meget godt fast, klamra til styret. Til slutt ble jeg så sliten i hele meg at jeg ikke orka å holde meg fast. Da fikk jeg cred. Hehe. Vi slutta da Thomas fikk vondt i stumpen sin.

Senere på kvelden samlet vi oss hjem til meg og TM. Brettspillkveld. Kokkeli Monke er et genialt spill! Mye liv og mye latter rundt bordet. Enkelte drakk alkohol, så mulig det hadde en betydning, men morro var det også for oss andre!

Nå istad, så jeg forresten at Karl Johan hadde ringt meg, har ikke hørt telefonen. Synd! Regner med KJ og Hélen hadde mye festligheter på lager. Skulle ønske jeg var i Molde på spill med dere! Neste gang jeg skal på flukt er spillet i Bjerkely, så det blir gøy. Gleder meg allerede. Håper jeg får litt ansvarsroller ;)

Nå er det natta, jobb imorgen også.

Peace Patsy.

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

2 responses »

  1. Kom plutselig over bloggen din, jeg hadde ikke fått med meg at du hadde fått ny skjønner du. Skal oppdatere linken min :)

    Svar
  2. Åh, det hørtes utrolig gøy ut!:D

    Svar

Legg igjen en kommentar

