RSS Feed

Jeg og Lise er selvstendige!

Heisann sveisann!

Da var nok en dag over, jeg klarte da det umulige idag. Å dobbeltbooke meg med jobb. Starta dagen med å jobbe i barnehage, før jeg plutselig fant ut at jeg skulle jo ha konfirmantundervisning klokken 16.30, altså samtidig som jeg egentlig slutta på barnehagejobben! Stress! Mye styr fram og tilbake, ingen av jobbene ville la meg slippe unna, selv om jeg måtte finne en løsning på det! Det skal og sies, at vanligvis når jeg har konfirmantundervisnig pleier jeg å være der minst 3 timer før, for å gå gjennom stoffet skikkelig, lage notater og diverse andre forberedelser. Det endte med at jeg fikk gå 15 min før fra barnehagen, og at jeg kom 10 min for seint til konfirmantene. Men det ordna seg, jeg er god på å ta ting på sparket!

Etter jobb har jeg vært hos Lise, det var ganske koselig, hun var en reddende engel rett og slett… Rart det der, hun bor 100 meter unna meg, men likevel treffes vi kun når Hélen arrangerer et eller annet.., hehe, men idag viste vi at vi er selvstendige, vi trenger ikke Hélen (selv om vi lar deg tro det HP, du vet, du har alltid rett og sånt ;))

Jeg har også funnet ut at jeg er tragisk. Jeg vet jeg har lite penger, men kjøper likevel unødvendige ting på Bunnpris. «Jammen, det er jo et par kr. billigere nå enn hva det er til vanlig!» «Det er jo tross alt påske bare en gang i året!» Osv. Jeg må skjerpe meg..

Vel, klokka er mye, jeg skal legge meg. Og ja, jeg savner allerede bilder i bloggen min, men siden jeg har mine bilder på en annen datamaskin uten internett, er det litt tungvindt å legge dem ut. Skal finne en løsning på det.

God natt for nå.

-Patsy

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

