RSS Feed

I’m Fighting For Freedom!

Heisann verden!

Da var jeg tilbake som fersk blogger, denne gangen i ny utgave på wordpress. Kom meg ikke lengre inn på den gamle, så vel, her er jeg! Design og slikt kan jeg null nada niks noe med, men vi får se, kanskje jeg likevel prøver å fikse noe mer personlig senere.

Jeg har vært på møte idag! Jeg liker faktisk møter. Møtet idag var på kafeén på Gløs. (Der de smarte studentene henger), og handla om «Fighting for freedom».  Isfit skal ha et opplegg nå på torsdag, et lite rollespill hvor deltakerne spiller studenter som blir trakkasert og urettferdig behandlet. Siden jeg, Hélen og Eivind er gode gamle gjengangere i Røde Kors Ungdom’s rollespill «På Flukt», har de fått låne oss litt. Så på torsdag skal jeg spille lesbisk student som er veldig engasjert i studentenes vel og ve.. Hihi, jeg gleder meg! Gruer meg litt og da, siden dette blir VELDIG annerledes en hva jeg er vant til. Bare 5-6 deltakere og foreløbig 3 «instruktører». Men tror det blir bra!

Följ min blogg med bloglovin

About patsyblogg

Takk for at du leser bloggen min, du fremmede fugl! Eller kanskje er du ikke saa fremmed likevel. Uansett, legg igjen en kommentar da :)

Legg igjen en kommentar

